اخبار داغ

تجمع کارگران شرکت صدرا مقابل استانداری بوشهر؛

آقای استاندار! ما 8 ماه حقوق نگرفته ایم+ تصاویر

آقای استاندار! ما 8 ماه حقوق نگرفته ایم+ تصاویر
کارگران و پیمانکاران شرکت دریایی ایران صدرا بوشهر، در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق معوقه 8 ماهه خود برای سومین بار جلوی استانداری بوشهر دست به تحصن زدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز صبح امروز بیش از 200 نفر از کارگران رسمی و پیمانی صنایع دریایی ایران صدرا بوشهر در اعتراض به عقب افتادن حقوق معوقه چندین ماهه خود جلوی درب استانداری بوشهر دست به تجمع و تحصن زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز ,

یکی از کارگران رسمی این شرکت به خبرنگار گام نیوز گفت: از برج 5 سال جاری تا کنون هیچ حقوقی دریافت نکرده ایم.

, گام نیوز ,

وی افزود: این در حالی است که دفتر تهران تا برج 8 حقوق خود را دریافت کرده اند ولی ما کارگران شرکت صداری بوشهر علی رغم اینکه برای چندمین بار جلوی استانداری آمده ایم و درخواست احقاق حقوق خود را داریم کسی توجهی به ما و مشکلاتمان ندارد.

,

یکی دیگر از کارگران با اشاره به اینکه مالک شرکت صدرا از بدو ورود 2 سال پیش خود تاکنون هیچ دیداری با کارکنان مجموعه نداشته است، گفت: در حال حاضر شرکت صدرا کاملا تعطیل است و فقط تعمیرات کشتی سازی کار می کند.

,

وی  افزود: همه ما برای گذراندن زندگی روزمره خود با مشکلات فراوانی مواجه هستیم و هر بار ناچارا دست از کار می کشیم و به سوی مسئولین ارشد استان روی می آوریم ولی هیچ کدام از آنها تا کنون برای ما کاری نمی کنند.

,

یکی از پیمانکاران این شرکت با بیان اینکه از برج 3 سال جاری تا کنون پولی دریافت نکرده است، اظهار داشت: شرکت صدرا که روزگاری فعال‌ترین بنگاه اقتصادی و مجموعه صنعتی بوشهر محسوب می‌شد، سالهاست حال و روز خوشی ندارد، طوری که شمار نیروهای آنکه در دوران اوج فعالیتش حدود ۴ هزار نفر بود، اکه هم اکنون به کمتر از ۱۵۰۰ نفرتقلیل یافته است.

,

, , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه