اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه الشتر در یادواره شهدای هنام:

ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار بسر می‌برد

ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار بسر می‌برد
نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان الشتر گفت: امروز ایران اسلامی در نهایت سربلندی و اقتدار بسر می‌برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از لرسو؛ یادواره شهدای منطقه هنام با حضور خانواده معظم شهدا و اهالی این منطقه در سلسله برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لرسو,

حجت‌الاسلام و المسلمین «عبدلی»، در این یادواره اظهار داشت: عزت و افتخار امروزه جمهوری اسلامی ایران به برکت خون پاک شهدا و رشادت‌های آنان است.

,

وی افزود: وجود فرهنگ ایثار و شهادت در بین ملت باعث شده تا ایران اسلامی همواره در مقابل تهدیدات دشمنان سربلند و پیروز باشند.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه الشتر با بیان اینکه مرزهای ایران اسلامی از امن‌ترین مرزهای کشورهای جهان است تصریح کرد: این امنیت و آسایش خاطر به آسانی به دست نیامده بلکه حاصل جانفشانی شهدا و رزمندگان و ایثارگران است.

,

وی با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی در آب‌های خلیج فارس به دست سپاه پاسداران، این اقدام را نشانه اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان داشت: ذلت دشمنان در برابر ایران، نشأت گرفته از روح توکل و اعتماد به خدا در بین ملت با بصیرت ایران اسلامی است.

,

حجت‌الاسلام عبدلی خاطرنشان ساخت: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این اقدام بموقع و بهنگام، اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

,

وی اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را مهم‌ترین سد در مقابل توطئه‌های دشمنان دانست و تأکید کرد: مرور تاریخ هشت‌سال دفاع مقدس و وصیت‌نامه شهدا عامل مهمی در جهت شناخت بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت و نیز حرکت بر سیره این عزیزان والامقام خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه