اخبار داغ

دبیر کل جبهه متحد زنان اصولگرا:

نباید نقش فرهنگ در حل مشکلات زنان جامعه نادیده گرفته شود/ جامعه نیازمند ایجاد یک تشکل زنانه است

نباید نقش فرهنگ در حل مشکلات زنان جامعه نادیده گرفته شود/ جامعه نیازمند ایجاد یک تشکل زنانه است
دبیر کل جبهه متحد زنان اصولگرا بیان کرد: باید زنان و مردان برای رسیدن به اهداف بزرگ تحت یک تشکل با همدلی و همزبانی و همفکری جمع شوند و نشستهای تخصصی زنان می تواند راهگشای مشکلات جامعه به ویژه برای زنان باشد و فرهنگ در حل مسائل مختلف زنان نقش موثری دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرضیه وحید دستجردی دبیر کل جبهه متحد زنان اصولگرا در گفت و گو با زنان خبر با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب عنوان کرد: ایجاد یک تشکل زنانه برای مفید بودن در جامعه لازم است و به این صورت می توانیم در امور خیر و انسان دوستانه و سیاسی فعالیت مستمر و مفید داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر,

وی افزود: باید زنان و مردان برای رسیدن به اهداف بزرگ تحت یک تشکل با همدلی و همزبانی و همفکری جمع شوند و نشستهای تخصصی زنان می تواند راهگشای مشکلات جامعه به ویژه برای زنان باشد  و فرهنگ در حل مسائل مختلف زنان نقش موثری دارد.

,

دستجردی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران الهام‌بخش همه مردم جهان و مستضعفان عالم است و امیدواریم با همکاری دیگر زنان اصولگرا در نشست‌های تخصصی و کارآمد بتوانیم برای مشکلات راهکار ارائه دهیم.

,

دبیر کل جبهه متحد زنان اصولگرا گفت: در زمان طلوع فجر، زنان نقش پررنگی را ایفا کردند و امیدواریم تلاش آنها در این عرصه همچنان ادامه داشته باشد و در فجر نهایی نیز شاهد حضور زنان باشیم.

,

وی تاکید کرد: دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است و اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمارمیرود.

,

دستجردی تصریح کرد: اسلام برخلاف جـوامع و تمدن جاهلـی که زنان را حقیر و ضعیف و دون شمرده و آنان را در خـدمت ابتذال و فساد گـرفته بـود, به زنان, شخصیتـی باکرامت و مقامی والا بخشید که ایـن مقام و منزلت, تـوإم با فـداکاری و ایثار, در پـرتـو انقلاب اسلامـی تجلـی یافت و عطر شکـوفایی ایـن مـوجـود بزرگـوار و بافضیلت, جهانیان را به شگفت آورد.

,

دبیر کل جبهه متحد زنان اصولگرا مطرح کرد: زنان مسلمان در انقلاب اسلامی شخصیت و هویت خویـش را یافتند و به مقام و منزلت والای خـویـش پـی بردند و بینـش سیاسـی, فرهنگـی و اجتماعی پیدا کردند ایـن تحول فکری و روحی بزرگی که نصیب زنان شد.

,

انتهای پیام/رض

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه