اخبار داغ

پورمحمدی: بنده فقهای شورای نگهبان را عادل و متقی می دانم

اعتراض جالب امام جمعه رد صلاحیت شده مراغه

اعتراض جالب امام جمعه رد صلاحیت شده  مراغه
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی، امام جمعه مراغه که در این دور انتخابات مجلس خبرگان رهبری نتوانسته از فیلتر شورای نگهبان عبور کند در واکنش به این مهم اظهاراتی خواندنی ابراز داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، حجت الاسلام والمسلمین  پورمحمدی، امام جمعه مراغه که در این دور انتخابات مجلس خبرگان رهبری نتوانسته از فیلتر شورای نگهبان عبور کند در واکنش به این مهم اظهاراتی خواندنی در گفتگو با آرمان  ابراز داشته است که مهمترین محور های این صحبت ها به شرح زیر می باشد:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

*شورای محترم نگهبان یک نهاد قانونی است که حق نظر دارد و در مورد خبرگان فقط  فقها نظر می دهند که تا به حال دوبار بنده را مورد اعتماد و تایید قرار داده اند که در چهارمین انتخابات خبرگان  با رای قاطع به نمایندگی مردم آذربایجان شرقی انتخاب شدم.

,


*و در پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری بنا به احساس وظیفه ثبت نام کردم که با بند "هـ"  ماده سه یعنی (سوابق سیاسی ) مورد تایید شورای نگهبان قرار نگرفتم و اعتراض خود را به شورای نگهبان تقدیم کرده ام تا فقهای معظم سوابق سیاسی اینجانب را مورد بررسی قرار دهند.

,
,


*بنده فقهای شورای نگهبان را عادل و متقی می دانم ، آنها بر اساس گزارشات قضاوت می کنند که متاسفانه گزارشات نادرست و گاهی کذب از استان به آقایان رسیده که موجب عدم احراز صلاحیت سیاسی بنده شده.

,
,


*قبل از اعلام صلاحیت ها جامعه مدرسین و جامعه روحانیت بنده را به اتفاق آراء در لیست خود قرار داده بودند.

,
,


*بنده به مردم شریف اعلام میکنم  اگر مورد تایید قرار گرفتم از شورای نگهبان ممنونم و اگر تایید صلاحیت نشوم باز هم ممنونم.

,
,


*ما بر حسب وظیفه نامزد انتخابات شده ایم ، خبرگان رهبری دنیا ندارد و اگر اخلاص هم نباشد خسرالدنیا و الاخره می شویم.

,
,

 

,

*زمانی که حضرت امام فرمودند  کسانی که میتوانند در نهاد ها مفید باشند نباید استنکاف کنند بنده اطاعت کرده و وارد سپاه شدم و عمامه به سر فرماندهی سپاه اردبیل را به عهده گرفتم و حتی در جبهه عمامه را از سر برنداشتم تا طلبگی خود را حفظ کنم.

,

 

,

*من طلبه مکتب امام صادق و سرباز نظام و رهبری هستم و از زمانی که وارد حوزه علمیه قم شدم انقلابی بوده ام و هستم و خواهم بود و برایم تفاوتی ندارد که نماینده خبرگان باشم یا نه.

,


*انقلاب شوخی نیست ما و فرزندانمان فدای انقلاب و انشالله خدا توفیق بدهد تا آخر عمر سرباز نظام باشیم و همانطور که اکثر دوستان و هم رزمانم به شهادت رسیدند  و ما این توفیق را پیدا نکردیم از درگاه حضرت ربوبی مسئلت می نمایم که عمرمان را ختم به شهادت کند.

,
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه