اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات استان زنجان خبرداد

ثبت 80 پرونده قاچاق کالا در استان زنجان

ثبت 80 پرونده قاچاق کالا در استان زنجان
مدیرکل تعزیرات استان زنجان با اشاره به پرونده‌های تشکیل شده در راستا برخورد با قاچاق کالا در استان زنجان گفت: 80 پرونده قاچاق کالا در استان زنجان ثبت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا, اظهار کرد: با آغاز فصل زمستان، قاچاق البسه و پوشاک خارجی به استان زنجان افزایش چشم گیری داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی ابراز کرد: در دی ماه و بهمن ماه تعداد 80 پرونده قاچاق کالا که عمدتا البسه بودند در شعب ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان ثبت شده است.

,

مدیرکل تعزیرات استان زنجان خاطر نشان کرد: به دلیل عدم ارائه مدارک گمرکی از سوی متهمان همه کالاهای مکشوفه قاچاق بوده و بر اساس آراء صادره متخلفان علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر 10 میلیارد و 500 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

,

اتوبوس حامل کالای قاچاق در زنجان متوقف شد

, اتوبوس حامل کالای قاچاق در زنجان متوقف شد,

وی از توقیف یک اتوبوس حامل قاچاق کالا در استان زنجان خبرداد.

,

ممیزی بیان کرد: دایره آگاهی شهرستان ایجرود، اتوبوس مسافربری متوقف و پس از بررسی‌های بعمل آمده کالاهای خارجی 2 هزار و 330 ثوب البسه و یک هزار و 152 عدد لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط شد.

,

وی خاطر نشان کرد: تعداد معتنابهی از انواع لوازم الکترونیکی از جمله قطعات کامپیوتر، کشف و ضبط شده است.

,

مدیرکل تعزیرات استان زنجان ابراز کرد: با استعلام از گمرک استان، ارزش ریالی کالاها بیش از 300 میلیون ریال اعلام و طبق گزارش کارشناس دانشگاه علوم پزشکی، لوازم آرایشی و بهداشتی کشف شده قابلیت مصرف انسانی ندارد.

,

وی بیان کرد: پس از سیر مراحل قانونی، طبق رأی صادره، عامل قاچاق علاوه بر امحای لوازم آرایشی و بهداشتی و ضبط مابقی کالاهای مکشوفه به نفع دولت، به پرداخت جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم و با پیگیری شعبه مربوطه جریمه نقدی وصول و پرونده مختومه شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه