اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان خبر داد:

انهدام باند قاچاق و کشف ۱۵۰کیلو گرم مواد مخدر در قوچان

انهدام باند قاچاق و کشف ۱۵۰کیلو گرم مواد مخدر در قوچان
ماموران نیروی انتظامی قوچان طی سه عملیات و با انهدام باند حرفه ای قاچاق، یکصد و 50 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قوچان خبر، سرهنگ رضا قدمگاهیبا اعلام این خبر اظهارداشت: با دریافت خبری مبنی بر فعالیت گسترده باند قاچاق مواد مخدر موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قوچان خبر,

وی با بیان اینکه تیم اطلاعات و عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر به مدت ۲ماه تحقیقات گسترده ای انجام داد، افزود: پس از شناسایی متهمان که اقدام به حمل مواد مخدر با یک دستگاه پژو از مشهد و جابجایی آن به شهرهای اطراف می کردند، با دستگاه قضایی برای دستگیری متهمان هماهنگی لازم بعمل آمد.

,

وی با بیان اینکه، تیمی متشکل از ماموران با تجربه در ابتدای ورودی شهرستان مستقر و خودرو را با استفاده از علائم هشدار دهنده متوقف و آن را برای بازرسی به مقر انتظامی منتقل کردند، ادامه داد: در بازرسی های انجام شده از این خودروها، حدود۳۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد.

,

سرهنگ قدمگاهی با بیان اینکه متهمان این پرونده به دستگاه قضایی تحویل داده شده اند، خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضایی و پس از بازرسی از مخفیگاه متهمان، بیش از 80 کیلو گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان در پایان یادآور شد: درعملیات سوم نیزضمن ادامه تحقیقات پلیسی، ماموران این فرماندهی با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر، یک سارق ۲۵ساله را که مرتکب 20 فقره سرقت از داخل خودروها شده بود، دستگیر نمودند.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه