اخبار داغ

فرماندار اسبق ساری:

انقلاب اسلامی امید را در میان جوانان تقویت کرد

انقلاب اسلامی امید را در میان جوانان تقویت کرد
فرماندار اسبق ساری در دیدار با جمعی از جوانان مرکز استان، گفت: انقلاب اسلامی امید و خودباوری را در میان جوانان تقویت کرده و از سوی دیگر رهبر انقلاب بارها در سخنرانی‌اش عنوان کرده‌اند که به حضور جوانان در عرصه‌های مختلف باور دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرساری، منصورعلی زارعی فرماندار اسبق ساری در دیدار با جمعی از جوانان مرکز استان، گفت: انقلاب اسلامی امید و خودباوری را در میان جوانان تقویت کرده و از سوی دیگر رهبر انقلاب بارها در سخنرانی‌اش عنوان کرده‌اند که به حضور جوانان در عرصه‌های مختلف باور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرساری,

زارعی فعال شدن بخش کشاورزی صنعتی‌، حل معضل بیکاری ساری و میاندرود، استفاده از ظرفیت‌های گردشگری این دو شهرستان، تقویت نگاه فرهنگی و توسعه شهرک صنعتی دو شهرستان را از مهمترین خواسته‌های جوانان عنوان کرد و گفت: نمایندگان مجلس می‌توانند در برطرف کردن این دغدغه‌ها نقش اساسی داشته باشند.

,
وی مهمترین عامل کاهش بیکاری را رفع موانع تولید در استان ذکر کرد و خواستار توجه ویژه به عوامل تولید در استان شد.
,

زارعی معضل اشتغال، افزایش سن ازدواج، عدم استفاده از استعدادهای تحصیلی منطقه و عدم مشارکت جوانان در مدیریت منطقه را از دیگر مشکلات موجود جوانان ذکر کرد و گفت: از مسئولین استانی و شهرستانی انتظار می‌رود تا برای حل این مشکلات نهایت تلاش خود را انجام دهند.

,

فرماندار اسبق در ادامه گفت: ضروری است که دولت زمینه صادرات محصولات غیر نفتی را بیش از پیش فراهم آورد و بخش کشاورزی می‌تواند زمینه مناسبی برای صادرات باشد، درحالیکه دولت حمایت‌های لازم را انجام نداده است و حمایت‌های لازم در این شرایط ضروری است.

,

زارعی خاطر نشان کرد: بین واردات و صادرات تناسب وجود ندارد لذا دولت و بانک‌ها آنقدر که تمایل به حمایت از واردات دارند تمایل به حمایت از صادرات وجود ندارد.

,
وی در پایان گفت: توسعه صادرات غیرنفتی منجر به استمرار تولید، توسعه سرمایه‌گذاری‌های جدید، توسعه و حفظ اشتغال موجود، خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/رض
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه