اخبار داغ

بانوی کماندار همدانی، فاتح مسابقات کشوری

بانوی کماندار همدانی، فاتح مسابقات کشوری
دبیر هیئت تیراندازی با کمان استان همدان گفت: بانوی کمان دار همدانی در مسابقات تیروکمان آزاد جام دهه فجر در زنجان بر سکوی قهرمانی قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  همدان ورزش؛ ساسان رضوی مشعوف با اشاره به برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان دهه فجر اظهار داشت: مسابقات آزاد تیراندازی با کمان کشور جام دهه فجر در مسافت ۳۰ متر در دو بخش کامپوند و ریکرو به میزبانی زنجان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش؛,

وی افزود: 90 کماندار از سراسر کشور با هم به رقابت پرداختند که در پایان در رشته کامپوند شیوا بختیاری تیرانداز استان همدان به مقام قهرمانی رسید .

,

دبیر هیئت تیراندازی با کمان استان همدان با اشاره به لزوم استعدادیابی در ورزش گفت: از آنجایی که استعدادیابی ورزشی از سنین شش سال به بالا قابل انجام بوده سطح قهرمانی در بعضی ورزش ها به سن ۱۴ سال کاهش یافته و ورزشکاران پس از ۲۵ سال قدرت مقابله با توان افراد کم سن تر را نداشته و از ورزش قهرمانی فاصله می گیرند.

,

وی با اشاره به وارداتی بودن تجهیزات حرفه ای رشته تیراندازی با کمان بیان کرد: در زمینه تامین کمان های آموزشی مشکلی نداریم و فدراسیون در این زمینه سهمیه هایی برای هیئت های استانی در نظر گرفته و کمان های آموزشی در ایران نیز ساخته می شود.

,

دبیر هیئت تیراندازی با کمان استان همدان با بیان اینکه در زمینه کمان های حرفه ای که وارداتی است اداره کل ورزش و جوانان استان کمک های مالی داشته تا تعدادی کمان حرفه ای نیز برای هیئت خریداری شود، گفت: در زمینه کمان حرفه ای نیز مشکلی در هیئت تیراندازی با کمان استان وجود ندارد.

,

رضوی مشعوف با اشاره به روند رو به رشد ورزش تیراندازی با کمان در همدان بیان کرد: بیش از ۱۰۰ نفر در همدان به صورت حرفه ای و دارای بیمه ورزشی در رشته تیراندازی با کمان فعالیت دارند.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه