اخبار داغ

آنچلوتی: زیدان موفق خواهد بود

آنچلوتی: زیدان موفق خواهد بود
سرمربی پیشین رئال مادرید معتقد است زین الدین زیدان سرمربی موفقی خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از آس، دوشنبه در مراسم جوایز روزنامه‌ مارکا، کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین سرمربی سال انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرمربی ایتالیایی پس از دریافت جایزه گفت: دوران زیبای من (مربیگری در ر‌ئال‌ ماد‌رید) و کار کردن با بازیکنان بزرگ به پایان رسیده است. از کسب این جایزه خوشحالم و این دوران یادآور خاطرات خوشی برای من است.

,

او در ادامه افزود: خروج از این باشگاه در زمان خوبی اتفاق نیافتاد اما با گذر زمان تنها خاطرات خوب بر یاد می‌ماند. این شانس را داشتم که سرمربی ر‌ئال‌ ماد‌رید شدم. همیشه وقتی دری بسته شود، دری باز می‌شود. فو‌تبا‌ل این‌چنین است. زندگی یک سرمربی نیز این‌گونه است. می دانستم روزی باید از تیم بروم. دوران جدیدی شروع شده است و نمی دانم چه زمان پایان می‌پذیرد.

,

آنچلوتی همچنین درباره آینده زین الدین زیدان، سرمربی جدید رئال مادرید اظها‌ر کرد: می‌توان گفت زیدان تجربه ندارد. زمانی که هر کس شروع به کار می‌کند، بی‌تجربه است و همه انسان‌ها با آن روبرو می‌شوند. زیدان برای تبدیل شدن به سرمربی بزرگ همه چیز دارد. فو‌تبا‌ل را خوب می‌شناسد و همه چیز برای مربیگری در مادرید را دارد. موفقیت یک سرمربی با نتایجی که در طول فصل می‌گیرد، مشخص شود. با یک کارکرد تا بازیکنان در بالاترین سطح خود قرار بگیرند. زیدان پیروز خواهد شد چون کاریزما دارد و بازیکنان از او حمایت می‌کنند.

,

 

,

انتها‌ی‌ خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه