اخبار داغ

بامداد امروز صورت گرفت؛

نجات جان چهار مادر باردار خدابنده ای توسط نیروهای امداد و نجات

نجات جان چهار مادر باردار خدابنده ای توسط نیروهای امداد و نجات
چهار مادر باردار در شهرستان خدابنده توسط نیروهای امداد و نجات که بعلت شرایط نامناسب جوی و بارش سنگین برف امکان دسترسی به بیمارستان و درمان را نداشتند، به مراکز درمانی منتقل و تحت درمان قرارگرفتند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نسیم زنجان، بعلت بارش شدید برف و مسدود شدن راه های ارتباطی در استان زنجان امکان انتقال دو مادر باردار واقع در روستاهای اردهین و پابند شهرستان خدابنده به بیمارستان های مرکز شهر با سختی مواجه شد که با تلاش تیم سلام و امداد و نجات این افراد به بیمارستان منتقل شده و  هر دو مادر باردار در سلامت کامل به سر می برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم زنجان,

نجات جان مادر باردار ساکن روستای اردهین  درشهرستان خدابنده

, نجات جان مادر باردار ساکن روستای اردهین  درشهرستان خدابنده,

ساعت 1:20صبح روز 3شنبه بیستم بهمن ماه 94  طی تماس تلفنی خانواده ای از روستای اردهین، حال بد زن بارداری که بعلت بارش برف سنگین و لغزنده و مسدود بودن راههای مواصلاتی نیاز به امدادرسانی و کمک داشت را به مرکز بهداشتی درمانی شهر زرین رود اطلاع دادند .

,

پس از این اطلاع باحضور بموقع تیم سلامت وامداد و نجات شبکه بهداشت ودرمان خدابنده مستقر درمرکز بهداشتی و درمانی زرین رود و با همکاری هلال احمر و فوریت های پزشکی ،پس از سه ساعت تلاش درساعت 4/20صبح این مادر باردار سالم به بیمارستان حضرت امیرالمومنین (ع)خدابنده تحویل گردید درحال حاضر مادر باردار تحت مراقبت های ویژه بلوک زایمان میباشد.

,

نجات جان مادر باردار ساکن روستای  پابند درشهرستان خدابنده

, نجات جان مادر باردار ساکن روستای  پابند درشهرستان خدابنده,

درساعت 4/30 صبح  روز سه شنبه بیستم بهمن ماه 94 طی تماس تلفنی خانواده ای از روستای پابند، مادر بارداری را که بعلت بارش برف سنگین و بسته بودن راه ارتباطی روستا  نیاز به امداد ونجات داشت به شبکه بهداشت و درمان شهر خدابنده اطلاع داده شد.

,

با حضور بموقع و اکتیو تیم سلامت و امداد ونجات شبکه بهداشت و درمان خدابنده و با همکاری فوریت های پزشکی و پس از 3 ساعت تلاش ، سالم به بیمارستان تحویل گردیدو درحال حاضرمادر و نوزاد هردو سالم می باشند .

,

نجات جان مادران باردار روستای رحمت آباد شهرستان خدابنده

, نجات جان مادران باردار روستای رحمت آباد شهرستان خدابنده,

در  ساعت 9 صبح روز سه شنبه بیستم بهمن ماه 94 طی تماس تلفنی بهورز خانه بهداشت  بلگه شیر  مبنی بر  نیاز  شدید دو نفر از مادران  باردار روستای رحمت آباد  (قمر خانه بهداشت)  با واحد سلامت خانواده تملس گرفته شد.

,

بعلت بارش برف سنگین و مسدود بودن  راه مواصلاتی و با توجه به هماهنگی های بعمل آمده   بلافاصله  اکیپ سلامت شبکه بهداشت و درمان  خدابنده  با همکاری فوریت های پزشکی  به محل اعزام و پس از دو ونیم ساعت تلاش  ،مادران باردار را سالم تحویل بلوک زایمان  بیمارستان  حضرت امیرالمومنین (ع)نموده و تحت مراقبت های ویژه جهت زایمان  ایمن قرار گرفتند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه