اخبار داغ

التزام جبهه ایستادگی به منشور اصولگرایان

التزام جبهه ایستادگی به منشور اصولگرایان
دبیرکل جبهه ایستادگی از التزام اشخاص و تشکل‌های مرتبط با جبهه متبوعش به منشور ائتلاف اصولگرایان خبر داد و گفت: افرادی که در لیست نهایی نیستند با انصراف، به تقویت لیست اصولگرایان کمک می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دبیرکل جبهه ایستادگی از التزام اشخاص و تشکل‌های مرتبط با جبهه متبوعش به منشور ائتلاف اصولگرایان خبر داد و گفت: افرادی که در لیست نهایی نیستند با انصراف، به تقویت لیست اصولگرایان کمک می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حجت الاسلام یدالله حبیبی دبیرکل جبهه ایستادگی، در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به ضرورت حفظ وحدت و انسجام اصولگرایان اظهار داشت: تشکل‌ها و اشخاص مرتبط با جبهه ایستادگی به منشور ائتلاف اصولگرایان التزام دارند و خلق حماسه ملی وظیفه و تعهد همه اصولگرایان است.

,

وی با قدردانی از نقش آیت الله موحدی کرمانی تصریح کرد: آیت الله موحدی‌کرمانی با سعه صدر و تحمل کانون وحدت اصولگرایان بودند و لازم است در ادامه با رعایت اصول اخلاقی و اسلامی شرایط انتخاب اصلح برای مردم توسط همگان فراهم  شود.

,

حبیبی تاکید کرد: افرادی که در لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان نیستند با احساس تکلیف و انصراف از ادامه راه، به تقویت لیست اصولگرایان کمک می‌کنند و امیدواریم در روزهای آینده شاهد این موضوع باشیم.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه