اخبار داغ

نقدی: مبارزه با ظلم افراط نیست

نقدی: مبارزه با ظلم افراط نیست
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه از ابتدا تا انتهای قرآن در باره مبارزه حق با باطل سخن گفته شده است گفت: انسانی که دنبال تعالی قرآن و رستگاری است از مبارزه حق و باطل فرار نمی‌کند تا به پیروزی یا حتی شهادت دست یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار نقدی در نشست 3 هزار نفری مسئولین بسیج دانشجویی سراسر کشور که در مصلای امام خمینی برگزار شد با بیان این که عزت و پیشرفت‌مان را مدیون فداکاری شهدا هستیم اظهار کرد:‌ باید از مکتب شهدا امام و قرآن درس بگیریم تا بتوانیم این راه را ادامه دهیم و به آخر برسانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان این که پیروزی درخشان سال 57 را مدیون بازگشت به قرآن هستیم تصریح کرد: قرآن در سوره حمد تاکید می‌کند که انسان باید در صراط مستقیم گام بردارد و انسان‌ها را به دو دسته تقسیم می‌کند. آنهایی که در صراط مستقیم می‌روند و گروهی که خدا بر آنها غضب کرده است. این دسته بندی بین متقین و کفار و منافقین را در سوره بقره نیز می‌بینیم و قدم به قدم که با قرآن پیش می‌رویم ماجرای آدم و شیطان، بنی اسراییل، موسی، فرعون، ابراهیم و نمرود، نوح و کفار، عیسی و صهیونیست‌ها و پیامبر اسلام (ص) و ابوجهل‌ها را می‌شنویم. پس همیشه در جامعه بشری دو جریان حق و باطل حضور داشته‌اند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که تعالی بشر و پیشرفت و عبور از بن بست‌ها در گرو مبارزه جریان حق و باطل است خاطر نشان کرد:‌ مبارزه حق و باطل راهی سخت است اما نتایج شیرین در دنیا و آخرت دارند.

,

نقدی گفت: شهدایی که در دفاع از حرم اهل بیت (ع) شهید شدند بر مبارزه حق و باطل ایستادگی کردند و یقین داشتند که هیچ مجاهدتی در راه خدا بدون پاداش نمی‌ماند.

,

وی با اشاره به این که در سال 57 مبارزات و ایستادگی‌های مردم ایران بدون پاداش نماند گفت: در سال 57 اکثریت مردم ایران بی سواد مطلق بودند و سیاست‌های ما به طور کامل توسط آمریکا تعیین می‌شد اما امروز ایران برای سیاست‌ دنیا تعیین تکلیف می‌کند که همه در پرتو ایستادگی حاصل شده است.

,

وی با بیان اینکه در مصاحبه با خبرنگاری گفتم در سال 2015 چیزی به اسم اسراییل نخواهیم داشت و او دلایل این ادعای من را پرسید، توضیح داد: برای آن خبرنگار توضیح دادم عراقی که در چنبره صدام آمریکایی بود الان در دست چه کسانی است؟ و لبنان و فلسطین و یمن که در سیطره ظالمان بودند بخش اعظمی از آنها در حال حاضر در دست مجاهدین اسلام است. همچنین در بحرین و حجاز شاهد این پیروزی‌ها بودیم و اسلام با سرعت پیش می‌رود و همه این پیشرفت‌ها ثمره ایستادگی بر حق و جایزه مقاومت است.

,

نقدی با تاکید بر این که اگر می‌خواهیم عظمت انقلاب را ادامه دهیم لازمه‌اش ایستادگی است تصریح کرد:‌ عده‌ای زندگی کردن بدون درد سر را ترجیح می دهند و می‌گویند چرا هزینه بدهیم، بهتر است با طاغوت تعامل کرده، با هم کنار بیاییم و اجازه ندهیم که این طور علیه ما حرفهای بد بزنند در حالی که در زمان پیامبر اسلام (ص) عده‌ای ایشان را ساحر و مجنون خطاب می‌کردند اما پیامبر (ص) دست از مبارزه برنداشتند و امروز در نتیجه ایستادگی ما عکس حاج قاسم سلیمانی روی قلب رزمندگان عراقی و سوری و یمنی است و عکس ولایت در دست تمام مردم آزادی خواه جهان است.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این که عده‌ای می‌گویند امروز زمان صلح امام حسن (ع) است گفت: امام حسن (ع) حتی یک سردار برایش نمانده بود اما امروز اگر رهبری اجازه دهد تا غروب نشده 500 سردار ما در جبهه دفاع از حرم حاضر می‌شوند.

,

نقدی با اشاره به این که عده‌ای معتقدند با دیپلماسی می‌توان به اهداف رسید گفت: ما به دیپلماسی لایق اعتقاد داریم و دیپلماسی که فضا را برای بیشترین امتیازگیری دشمن فراهم کند را لایق نمی‌دانیم.

,

وی با بیان اینکه یک مذاکره کننده مبتدی به خوبی می‌داند که در زمان مبارزه با دشمن نباید خود را ضعیف نشان دهیم گفت: در دوران مذاکره یکی از مسئولان ما در دانشگاه سخنرانی کرد و گفت: آمریکا با فشار یک دگمه می‌تواند کل نیروهای مسلح ما را نابود کند و این یک دیپلماسی لایق نیست. اگر آمریکا می‌توانست، در مورد غزه این کار را کرده بود.

,

وی با بیان اینکه مدعی می‌شوند ایران هراسی از بین رفته است گفت: در دوره‌ی قبل مذاکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کاندیداها برای برقراری زودتر و بهتر با ایران رقابت می‌کردند اما امروز شاهدیم که برای ضربه زدن به ایران از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

,

نقدی با اشاره به این که در شرایط پسابرجام 4 قانون در کنگره آمریکا علیه ایران تصویب شده است و 11 قانون دیگر در دست تصویب است گفت: یکی از این قانون‌ها اختصاص دو میلیارد و 308 میلیون دلار در بودجه سال 2016 آمریکا برای براندازی نظام ایران و 4 کشور دیگر به عنوان دموکراتیزه کردن است که این ها خلاف منشور سازمان ملل و خلاف تعهد آمریکا در بیانیه‌ی الجزایر است.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این که عده‌ای می‌گویند آمریکا عوض شده است گفت: آمریکا امروز بی رحمانه‌ترین جنایت‌ها را در یمن انجام می‌دهد. ناوهای هواپیمابر آمریکا در خلیج فارس جز دشمنی معنای دیگری ندارد و این همان آمریکایی است که امام (ره) آن را جنایتکار قرن، شیطان بزرگ و ضد بشر نامیده‌اند.

,

وی با اشاره به اینکه عده‌ای می‌خواهند سبک زندگی غربی و امریکایی را در جامعه القا کنند گفت:‌ خانم هیلاری کلینتون در نطق انتخاباتی‌اش می‌گوید مردم آمریکا ناکام، مستاصل، خشمگین، ناامید و نگران هستند و رکود اقتصادی اخیر ضربه مهلکی به آنها وارد کرده است. با این اوصاف چطور می‌خواهند سبک زندگی آمریکایی را به مردم ایران القا کنند.

,

نقدی با اشاره به این که عده‌ای می‌خواهند بسیج را افراطی جلوه دهند و مبارزه با ظلم را افراط بنامند گفت: خداوند درقرآن می‌فرمایند من دشنام دادن با صدای بلند را دوست ندارم مگر کسی که در حقش ظلم شده است یعنی خداوند مرگ بر آمریکا گفتنمان را دوست دارد.

,

وی با اشاره به اینکه جریان نفوذی می‌خواهد القا کند بهبود اقتصاد ایران در گرو رابطه با آمریکا است گفت:‌ به سه دلیل این نگاه غلط است چرا که ما 50 سال با آمریکا رابطه داشتیم و نتیجه‌ای جز فقر برایمان نداشت. همچنین وضعیت دوستان آمریکا مثل عربستان و ترکیه را به با بدهی های بسیار خارجی و جمعیت زیر خط فقرشان شاهد هستیم و از طرف دیگر چند سالی که خودمان به آمریکا لبخند می‌زنیم نتیجه‌ای جز کاهش ارزش پول، بیکاری، یک چهارم شدن قیمت نفت و غیره برایمان نداشته است.

,

رئیس بسیج سازمان مستضعفین با تاکید بر این که انتقادات ما حزبی نیست بلکه جنس انتقاد ما مردمی و بسیجی است گفت: ما به دنبال تقویت وکمک به دولت هستیم و معتقدیم تضعیف حکومت اسلامی گناه است پس انتقاداتمان در راستای اصلاح کار است.

,

وی افزود: ما از ابتدای آغاز کار دولت برای کمک اعلام آمادگی کردیم و در تابستان امسال اگر بسیج وارد عمل نمی‌شد خاموشی‌های گسترده‌ای را پیش رو داشتیم. همچنین در جلوگیری از ورود ریزگردها اقدامات خوبی انجام داده‌ایم.

,

نقدی با بیان این که باید تصمیم بگیریم که می‌خواهیم اقتصاد شیخ نشینی یا اقتصاد صنعتی همراه با پیشرفت و توسعه داشته باشیم، گفت: در راستای ایجاد اقتصاد صنعتی و پیشرفت و توسعه باید اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کارمان قرار دهیم و برای حل بسیاری از اختلاف‌ها و معضلات مدیریت صحیح داشته باشیم و این طور نباشد که فقط برای تایید افراد رد صلاحیت شده از آقا حکم حکومتی بگیریم. بلکه برای حل مشکلات اقتصادی و مدیریت صحیح امکانات نیز تمام تلاش خود را به کار گیریم.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه