اخبار داغ

نکته روز: منتظر اخراج استیلی باشیم؟

نکته روز: منتظر اخراج استیلی باشیم؟
استیلی در همه تجربه‌های مربیگری‌اش در نیمه راه از کار برکنار شد. طلسم هشت هفته‌ای نبردن ملوان هم این شایعه را روی سکوهای انزلی دوباره به‌وجود آورده.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید استیلی هم از آن دست فوتبالی‌هایی است که هر چقدر در دوران بازیگری‌اش موفق بود، در زمان سرمربیگری جبران کرد. استیلی هیچ گاه خودش را به عنوان سرمربیِ فنی به لیگ معرفی نکرد. حمیدخان هنوز نتوانست اعتماد هیچ مدیری را جلب کند که بتواند فصل را به پایان برساند. در هر چهار تجربه سرمربیگری‌اش در اواسط فصل از کار برکنار شد. نتایج ضعیف استیلی و اخراج‌های پیاپیش این هشدار را به ملوانی‌ها می‌دهد که از همین حالا منتظر ورود سرمربی جدیدی برای تیم‌شان باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

 

,

استیلی در لیگ نهم با تیم تازه لیگ برتری شده استیل‌آذین، اولین حضورش به عنوان سرمربی را در لیگ برتر تجربه کرد. این تیم نتوانست به سهمیه آسیایی دست یابد در فاصله چهار هفته مانده تا پایان لیگ، افشین پیروانی جایگزین استیلی شد.  در فصل بعدش هم حمید استیلی به شاهین بوشهر رفت. استیلی در بوشهر هم موفق نبود و نوروز 90 پس از سه شکست متوالی از کار برکنار شد. این تیم با میثاقیان نهایت کارش این بود که تیمِ نابود شده استیلی را در لیگ برتر حفظ کند. استیلی در هفته یازدهم لیگ یازدهم از پرسپولیس هم اخراج شد. نتایج استیلی و نوع ورودش به تیم آن قدر زننده شده بود که مدیران این تیم مصطفی دنیزلی را به عنوان جانشین استیلی انتخاب کردند. این تیم با دنیزلی هم در نهایت دوازدهم شد. فصل قبل هم استیلی به عنوان مالک-مربی با راه‌آهن استارت زد و در نیمه راه به دلیل شرایط اسفناک از این تیم کنار کشید. راه‌آهن بحرانی‌ترین تیم استیلی بود و در نهایت با موتومبا و حکم کمیته انضباطی و فرهاد کاظمی و دوستان در لیگ برتر ماند.

,

 

,

 

,

 

,

روند ناکامی‌های تیم‌ها با استیلی، در ملوان هم ادامه پیدا کرد. انزلی‌چی‌ها در هفده دیداری که استیلی را روی نیمکت تیم‌شان می‌بینند فقط سه بار طعم برد را چشیدند. این تیم از زمان حضور استیلی تا به حال، فقط یک گل بیشتر از بدترین خط حمله لیگ به ثمر رسانده و میانگین امتیازگیری‌اش هم به یک امتیاز از هر مسابقه رسیده. از آخرین برد ملوان با استیلی 720 دقیقه می‌گذرد. آیا زمان اخراج استیلی فرا رسیده؟

,

ای اسپورت

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه