اخبار داغ

معاون بانوان در وزارت ورزش؛

حجاب ، برای بانوان ورزشکار محدودیت نیست

حجاب ، برای بانوان ورزشکار محدودیت نیست
معاون بانوان در وزارت ورزش گفت: بانوان حجاب برای بانوان محدودیت نیست بلکه زمانی که بانویی محجبه قهرمان می‌شود الگویی شایسته از زن مسلمان است قبلاً در بازی‌های آسیایی هیچ بانوی مسلمانی وجود نداشت اما امروزه زنان مسلمان باحجاب را می بینیم که خود دست آورد انقلاب بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آساره خبر، ربابه شهریان، معاون بانوان در وزارت  ورزش ربابه شهریان، ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای ورزش با محوریت ورزش بانوان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری ورزش را سرمایه‌ای برای جوانان می‌دانند و سیاست‌های کلی که ورزش بانوان در ایران انجام می‌دهد برگرفته از منویات مقام معظم رهبری است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آساره خبر,

وی بابیان اینکه مقام معظم رهبری از جامعه ورزشی می‌خواهند که جامعه‌ای سالم و پرنشاط برای جوانان داشته باشیم، افزود: مقام معظم رهبری در بعد قهرمانی بانوان می‌فرمایند هرکجا که بانوی قهرمانی را بر روی سکوی افتخارآفرینی در مجامع بین‌المللی می‌بینم کار بسیار باعظمتی است که قابل‌تقدیر است.

,

  معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان بابیان اینکه در دولت تدبیر و امید شرایط برای مردان زنان برابر است، عنوان کرد: ما نیز به دنبال استفاده از این فرصت‌های به وجود آمده برای بانوان هستیم .

,

وی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین عامل توسعه وجود نیروی انسانی است، بیان کرد: حجاب برای بانوان محدودیت نیست بلکه زمانی که بانویی محجبه قهرمان می‌شود الگویی شایسته از زن مسلمان است قبلاً در بازی‌های آسیایی هیچ بانوی مسلمانی وجود نداشت اما امروزه زنان مسلمان باحجاب را می بینمی که خود دست آورد انقلاب بود. 

,

شهریان بابیان اینکه بعد از انقلاب توانستیم 100 هزار مربی و 60 هزار داور تربیت کنیم، گفت: درواقع جمهوری اسلامی فرصت فعالیت به زنان جامعه داده تا در بخش بانوان مدیریت، مربی‌گری، داوری مدیریت و رهبری کند و نیز بعد از انقلاب توانمندسازی زنان در بخش ورزش بسیار خوب انجام‌شده است .

,

وی افزود: نخستین و پرمسئولیت‌ترین موضوعی که دنبال می‌شود که در وزارت ورزش و جوانان دنبال می‌شود ورزش همگانی و سالم‌سازی جامعه است.  معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان بابیان اینکه ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش زیادی دارد، عنوان کرد: ما باید بتوانیم ورزش را در زندگی زنان و دختران نهادینه و سلامتی را به جامعه دهیم چراکه آسیب‌های اجتماعی برای دختران  وزنان وجود دارد. 

,

وی بابیان اینکه در بحث بهداشت بیشتر درزمینهٔ پیشگیری فعالیت می‌کنیم، بیان کرد: ورزش مطالبه عمومی کسانی است که در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند و در سند توسعه استان که توسط استانداری نوشته‌شده، ورزش جایگاه خاصی دارد. 

,

شهریان تصریح کرد: جمعیت کشور، جمعیت میان‌سالی را تجربه می‌کند و در چند سال آینده جمعیتی باسن بالا راداریم پس از اکنون حمایت‌هایی برای دختران و بانوان جامعه انجام می‌شود.

,

  وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات ورزش بانوان عدم‌حمایت‌های مالی است، خاطرنشان کرد: معمولاً پشتیبان و حامی مالی درزمینهٔ ورزش بانوان کم است.

,

انتهای پیام/ 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه