اخبار داغ

دعوت نمایندگان مجلس از ملت برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

22بهمن "عید ملی ایرانیان" است/حضور پرشور مردم امنیت را بالاتر می‌برد

22بهمن "عید ملی ایرانیان" است/حضور پرشور مردم امنیت را بالاتر می‌برد
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پررنگ و گسترده مردم نقش و جایگاه و پایگاه ایران را در جهان پررنگ تر می کند و سبب رعب و وحشت در دل استکبار جهانی و قوت قلبی برای کشورهای مسلمان و مظلوم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وابستگی تمام عیار رژیم شاهنشاهی به استکبار جهانی و دین ستیزی و فساد به عنوان مهمترین دلایل نارضایتی مردم از رژیم ستم شاهی بود و چنین رویکردی از سوی مردم مسلمان ایران پذیرفتنی نبود و مردم موحد ایران علی رغم تمامی سخت گیری ها و اقدامات دین ستیزانه رژیم پهلوی پای ارزشها و اصول خود ایستادند و امروز نیز شاهد پایبندی به ارزشهای اسلامی هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

امروز شاهد این هستیم که در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی علی رغم توطئه های متعدد دشمنان، انقلاب به برکت زحمات امام، علما و پایمردی مردم استوار مانده و انشاء الله با حفظ شعائر اسلامی و دینی، حفظ هوشیاری و بصیرت، انجام به وظایف و تکالیف شرعی و قانونی عظم و سربلندی نظام مقدس اسلامی را تضمین خواهند کرد.

,

 

,

امیدواریم امسال هم چون سال های گذشته قطره ها به هم بپیودند وموج خروشان و عظیم ملت ایران با هر زبان و قومیتی بار دیگر با ندای وحدت و انسجام و حضور پرشور سر آغاز حماسه ای دیگر باشند .

,


نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز از مردم خواستند تا سالروز سی‌وهفتین جشن پیروزی انقلاب اسلامی را پرشور از همیشه برگزار کرده و با حضور در راهپیمایی 22 بهمن درس تاریخی به دشمنان بدهند.

,
,

 

,


 

, ,
,

 

,

کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود و عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی در این خصوص گفت: روز22 بهمن،  روز تجدید عهد با آرمان های امام بزرگوار و رهبر فرزانه انقلاب و همچنین تجدید عهد با آرمان های شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی است و از این روز می توان به عنوان عید ملی ما ایرانیان نام برد.

,

 

,

جلالی اظهار داشت: با حضور پر شور و پر رنگ خود ، روز های پرشکوه پیروزی انقلاب و روز های همدلی و در کنار هم بودن را یادآور می شویم و همانگونه که امام(ره) فرمودند که : «رمز بقا انقلاب همان رمز پیروزی و رمز پیروزی ، انگیزه الهی و وحدت بین مردم بود »را همچنان در بین خود گسترش می دهیم.

,

 

,

نماینده مردم شاهرود بیان داشت: با توجه به همه ی دشمنی هایی که در شرایط کنونی نسبت به این انقلاب وجود دارد با حضور مردم ، عملا به این دشمنان نشان خواهیم داد که هیچ چشم طمعی نمیتوانند به این انقلاب داشته باشند و مردم با تمسک به دین مبین اسلام و ارزش های الهی پشت رهبری و نظام ایستاده اند و همچنان به راهمان ادامه خواهیم داد.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

محمد اسماعیلی نیا نماینده مردم کاشمر نیز گفت: استمرار انقلاب و استقلال،  تجلی راهپیمایی 22 بهمن است و هر چه حضور مردم در راهپیمایی22 بهمن پرشور تر و بیشتر باشد ، حرکت دشمنان انقلاب کند تر می شود و در واقع دشمن خلع سلاح می شود.

,

 

,

عضو کمیسیون کشاورزی ادامه داد: هر انقلابی در سایه وحدت و انسجام شکل می گیرد و تداوم می یابد وتجلی تداوم این انسجام و وحدت و یک پارچگی انقلاب اسلامی ایران در راهپیمایی 22 بهمن صورت می گیرد.

,

 

,

اسماعیل نیا تصریح کرد: باید حضورمان را در راهپیمایی 22 بهمن جدی تر کنیم تا بتوانیم در این روز اردوگاه های دشمن را بهم بریزیم و پاسخی کوبنده برای آن ها باشیم.

,

 

,

, ,

 

,

سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس در این باره گفت: همیشه نگاه دنیا به حضور مردم ایران در پای صندوق های رای و راهپیمایی ها به خصوص راهپیمایی 22 بهمن بوده است و مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهند داد که پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند.

,

 

,

حسینی افزود : هر چه حضور مردم باشکوه تر و پررنگ تر باشد توطئه های، توطئه گران خنثی خواهد شد و امنیت مملکت بالاتر خواهد رفت و همچنین دسیسه های دشمنان داخلی نیز که به دنبال دسیسه هستند خنثی خواهد شد و باید با این حضورمان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان صهیونیسم عالم بزنیم و دل مومنین دنیا را که دوست دار این انقلاب هستند شادتر کنیم و دشمنان را نابود سازیم.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

ناصر کاشانی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در این خصوص گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دشمنان را خواهد داد و به آن ها نشان خواهد داد که مردم به نظام و انقلاب پای بند بوده و همانگونه که طی 37 سال گذشته همراه انقلاب بوده اند، همچنان پای آن ایستاده اند.

,

 

,

کاشانی ادامه داد: حضور پرشور در این راهپیمایی علاوه براینکه نشان دهنده حمایت مردمی انقلاب است نیز وحدت و و همدلی مردم ایران را به تصویر میکشد و پیام وحدت و انسجام و یک پارچگی را به گوش جهانیان خواهد رساند.

,

 

,

, ,

 

,

محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 22 بهمن روز ملی نظام جمهوری اسلامی است ، گفت: هرساله مردم ایران با حضور خود در دو راهپیمایی مهم روز قدس و 22 ببهمن پای سند حکومت اسلامی را مهر میکنند، امیدواریم امسال هم مانند هر سال با حضور گسترده و معنادار مردم، پاسخی محکم و کوبنده برای یاوه گویان غربی و کشورهای منطقه به خصوص عربستان خبیس و اسراییل داشته باشیم.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

ضرغام صادقی نماینده مردم شیراز نیز در این خصوص گفت: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی تجدید کننده نشاط مردم شریف ایران  اسلامی در 37 سال پیش به تبعیت از حضرت امام (ره)  است که به ظهور نشاندند است.

,

 

,

وی ادامه داد: در شرایط کنونی که پر از آشوب است و رژیم های استکباری در حق مردم مظلوم جهان ظلم می کند، شعار اولیه این انقلاب که کونوا لِلظالِمِ خَصماً و لِلمَظلومِ عَوناً تجدید می شود و مردم در برابر ظالمان ودر کنار مظلومین می ایستند.

,

 

,

صادقی بیان داشت: روز22 بهمن روز تجدید عهد ،با آرمان های امام راحل که برای احیا دین مبین اسلام و ارزش های اسلام بود و همچنیین تجدید پیمان با مقام معظم رهبری که خلف صالح امام (ره) است و با رهبری های قاطع خود مواضع و صلابت امام را دنبال می کند و جایگاه واقعی ملت شریف ایران اسلامی را که صاحب حکمت و اقتدار و صاحب تصمیمات ارزشمند است را در منطقه و جهان اعلام می دارد.

,

 

,

نماینده مردم شیراز اظهار داشت: حضور پررنگ و گسترده مردم نقش و جایگاه و پایگاه ایران را در جهان پررنگ تر می کند و سبب رعب و وحشت در دل استکبار جهانی و قوت قلبی برای کشورهای مسلمان و مظلوم است.

,

 

,

صادقی در پایان تاکید کرد: راهپیمایی22 بهمن به جهانیان نشان خواهد داد، که مردم از آرمان های خود فاصله نگرفته اند و همچنان میثاق و پیمان خود را با آرمان های امام که در سال 1342 حرکت اولیه خود را آغاز کرد و در سال1357 به ثمر نشاند هستند و این نظام و انقلاب همچنان زنده و با صلابت با پشتوانه مردم پا برجاست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه