اخبار داغ

انتقاد مصباحی مقدم از سخنان روحانی

انتقاد مصباحی مقدم از سخنان روحانی
نماینده مردم تهران در مجلس درباره سخنان اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه دولت حتی یک روز هم در ارائه بودجه به مجلس تاخیر نداشته، گفت: سخنان اخیر آقای روحانی تعجب‌آور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فارس ،  غلامرضا مصباحی‌مقدم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در خصوص سخنان اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه دولت حتی یک روز هم در ارائه بودجه به مجلس تاخیر نداشته است،‌ اظهار داشت: من تعجب کردم که این خبر را شنیدم و امیدوارم صحت نداشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: آخرین مهلت تقدیم لایحه بودجه سال 95 تاریخ 15 آذرماه بوده و البته ارائه برنامه ششم توسعه نیز خیلی زودتر از شهریورماه باید ارائه می‌شد.

,

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین تصریح کرد: البته دلیلی برای این تاخیر دارند اینکه «سیاست‌های برنامه ششم توسعه دیر به ما ابلاغ شده لذا ما هم بر اساس آن برنامه را دیرتر به مجلس ارائه دادیم» ولی یقینا برنامه را دولت محترم طی یک سال قبل مقدمات آن را فراهم و تدوین کرد و به انتظار این ننشسته که رهبر معظم انقلاب سیاست‌های برنامه ششم را ابلاغ کنند.

,

مصباحی مقدم در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم زمانی برای تطبیق برنامه ششم توسعه در نظر بگیریم تصور می‌کنم زمان یک ماهه برای آن کافی بود که بتوانند برنامه را تطبیق دهند؛ هر چند که زودتر می‌توانستند آن را به مجلس ارائه کنند.

,

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: البته آنچه که از سوی دولت ارائه شده برنامه نیست بلکه احکامی جهت باز کردن دست دولت برای اجرای برنامه است. آنچه تحت عنوان برنامه شناخته می‌شود اهداف کلی و کمی، راهبردها، شاخص‌ها و اولویت‌ها است. که این موارد اصلا در مجموعه ارائه شده دولت نیامده بلکه در اسناد پشتیبان آن که 1300 صفحه کتاب است آمد که باید گفت بگرد ای چرخ پیدا کن!

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه