اخبار داغ

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

با حضور حداکثری و انتخاب اصلح انقلاب بیمه می‌شود/ ما باید کاندیدایی را انتخاب کنیم که نگاهش به آمریکا نباشد/ اگر شهدای غریب مدافع حرم نبودند امروز در مرزهایمان با دشمن می‌جنگیدیم

با حضور حداکثری و انتخاب اصلح انقلاب بیمه می‌شود/ ما باید کاندیدایی را انتخاب کنیم که نگاهش به آمریکا نباشد/ اگر شهدای غریب مدافع حرم نبودند امروز در مرزهایمان با دشمن می‌جنگیدیم
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دو عنصر اصلی تامین کننده انقلاب وجود دارد که اولی شرکت اکثریت مردم در همه انتخابات بوده و دومی انتخاب درست است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرلشکر محمدعلی جعفری، در گفتگو با آناج؛با اشاره به ویژگی مردم آذربایجان اظهار داشت: رزمندگان منطقه آذربایجان که عمدتا در لشکر همیشه پیروز 31 عاشورا  به فرماندهی شهید باکری بودند، خالصانه و صادقانه در جبهه های جنگ مبارزه می کردند؛ غیرت و شجاعت مردم آذربایجان معروف و زبانزد است و این ویژگی در لشکر عاشورا برجسته بود؛ این ویژگی ها باعث شده بود که عاشورایی ها لشکری همیشه پیروز باشند و دشمن همیشه تنش از اسم لشکر 31 عاشورا بلرزد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرلشکر محمدعلی جعفری، در گفتگو با آناج؛با اشاره به ویژگی مردم آذربایجان اظهار داشت: رزمندگان منطقه آذربایجان که عمدتا در لشکر همیشه پیروز 31 عاشورا  به فرماندهی شهید باکری بودند، خالصانه و صادقانه در جبهه های جنگ مبارزه می کردند؛ غیرت و شجاعت مردم آذربایجان معروف و زبانزد است و این ویژگی در لشکر عاشورا برجسته بود؛ این ویژگی ها باعث شده بود که عاشورایی ها لشکری همیشه پیروز باشند و دشمن همیشه تنش از اسم لشکر 31 عاشورا بلرزد., آناج,

وی در مورد انتخابات 7 اسفند بیان کرد: اهمیت این موضوع را باید به خون شهدا و برکت راه و خانواده این شهدا وصل کنیم، اگر با این دید نگاه کنیم آن وقت متفاوت تر هم در پای صندوق رای حضور پیدا کرده و انتخاب اصلحی می کنیم؛ درست انتخاب کردن و حضور گسترده مردم در پای صندوق رای، انقلاب ما را بیمه و تضمین می کند، همانطور که این انقلاب اسلامی تا ظهور امام زمان باید ماندگاری داشته باشد.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبری در دیدار با مردم قم که نوزدهم دی ماه صورت گرفت، افزود: عوامل و عناصری، ماندگاری انقلاب اسلامی را را تامین می کند؛ دو عنصر اصلی تامین کننده انقلاب وجود دارد که  اولی شرکت اکثریت مردم در همه انتخابات بوده و دومی انتخاب درست است.

,

وی عنوان کرد: باید در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیروهایی مؤمن، انقلابی و ولایی که خط امام، خط ولایت فقیه و ارزشهای انقلاب را قبول دارند و نگاهشان به آمریکا و غرب نیست را انتخاب کنیم تا در همه قوا و دستگاه های نظام، انقلاب اسلامی جریان داشته باشد و این نظام تحکیم یابد.

,

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف از سفر خود را دیدار با همرزمان و پیشکسوتان عرصه جنگ در لشکر عاشورا و جبهه سوسنگرد عنوان کرد و بیان داشت: آمدیم تا از این منطقه و مردم خوب آذربایجان روحیه بگیریم چرا که انصافا این مردم خط شکنان و مدافعین انقلاب اسلامی در خط مقدم بودند؛ ما امروز به نمایندگی از سایر شهدای مدافع حرم از خانواده شهید "محمدرضا فخیمی" قدردانی کرده و از فیض و خانواده شهدا بهره گیری کردیم.

,

وی با تاکید بر اهمیت خون شهدا، ادامه داد: هر چه داریم از شهداست؛ ما باید خود را مدیون شهیدان بدانیم و برای ادامه راه این شهدا تلاش کنیم. شهید فخیمی در وصیت نامه خود تاکید کرده ما باید در عمل مطیع ولایت فقیه و انقلاب اسلامی باشیم.

,

سرلشکر جعفری با اشاره به این مقطع از انقلاب اسلامی در توضیح ویژگی های مدافعان حرم گفت: همانطور که رهبری فرموده اند؛ شهدای مدافع حرم امتیازاتی نسبت به سایر شهیدان دارند، اولا غریب شهید شده اند و دوم اینکه در راه دفاع از حریم ولایت و اهل بیت به مبارزه می پردازند. آنها اگر نمی جنگیدند و بیرون از مرزها مبارزه نمی کردند ما امروز در مرزهای کشور خودمان از انقلابمان دفاع می کردیم.

,

وی تصریح کرد: جنگ عراق، سوریه و یمن، علاوه بر اینکه جبهه مقاومت اسلامی را حفظ و تقویت می کند، امنیت انقلاب اسلامی را هم مستقیما تضمین می کند چرا که ایران کانون انقلاب و مقاومت اسلامی است و دشمنان هر وقت موانع را بردارند به دنبال ایران هم خواهند آمد؛ امنیت و اقتدار حال حاضر را مدیون شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و به خصوص این شهدای مدافع حرم هستیم.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه سخنان خود به دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و اذعان داشت: ضروری است ما پیرو خون و راه شهیدان باشیم، حرمت خون شهیدان را باید پاس بداریم و در هر عرصه ای، چه در عرصه فرهنگی سیاسی و چه در مسائل اخلاق اجتماعی از اقدام هایی که شهدا را ناراحت و دل نگران می کند پرهیز کنیم.

,

وی در پایان افزود: ایران اسلامی باید برای همه دنیا الگو باشد، الگوی اخلاق اجتماعی و اسلامی باشیم؛ با اینکه مشکلاتی داریم ولی همه باید در تاسی از شهدا  و راه شهدا حرکت کنیم تا از ما راضی باشند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه