اخبار داغ

جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

کسانی وارد مجلس شوند که از خون مطهر شهدا عبور نکنند

کسانی وارد مجلس شوند که از خون مطهر شهدا عبور نکنند
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید در انتخابات پیش رو افراد اصلح وارد مجلس شوند که خدا ترس بوده و از خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی ایران عبور نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی فضلی شامگاه چهارشنبه در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان پردیس با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: انتخابات پیش رو از اهمیت بالایی برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

جانشین بسیج مستضعفین افزود: باید در انتخابات پیش رو افراد اصلح وارد مجلس شوند که خدا ترس بوده و از خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی ایران عبور نکنند.

,

وی در ادامه با اشاره به راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار مهم و تأثیرگذار است و پیام های روشنی دارد.

,

سردار فضلی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، با آرمان های امام راحل و ولایت تجدید میثاقی دوباره خواهند کرد.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: دهه مبارک فجر یادآور وفاداری و ایستادگی ملت ایران و نمایش عشق امت به ولایت است.

,

سردار فضلی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران حاصل تلاش و مجاهدت های امام راحل، علما، مراجع و ایستادگی ملت ایران بود و باید از این انقلاب و نظام اسلامی پاسداری کرد.

,

وی بیان داشت: به برکت هدایت های امام راحل و مقام معظم رهبری و ایستادگی ملت ایران، انقلاب اسلامی به عنوان الگویی برای مردم و مسلمانان جهان تبدیل شده است.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه