اخبار داغ

رئیس دفتر رهبر انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن بوشهر؛

امروز غرب التماس می کند که جواب سلام از ما بشنود/ انتخابات نزدیک است مردم مراقب نفوذ دشمن باشند/ بوشهری ها در پاسداری از مرز ایران شهره هستند

امروز غرب التماس می کند که جواب سلام از ما بشنود/ انتخابات نزدیک است مردم مراقب نفوذ دشمن باشند/ بوشهری ها در پاسداری از مرز ایران شهره هستند
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه انتخابات نزدیک است و مردم باید مراقب نفوذ دشمن باشند، اشاره کرد: مردم، مراقب باشید تا افرادی وارد مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نشوند که با آبرو و استقلال نظام بازی کنند بلکه افرادی وارد شوند که دلسوز نظام و مردم باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس"،آیت الله محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی در جمع مردم بوشهر با بیان اینکه درکنار مردم بوشهر سعادتی است که نصیب من شد، گفت: استان بوشهر در دلاوری و مقاومت در صد سال اخیر دارای شهرت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "سپاس"،,

بوشهری ها در پاسداری از مرز ایران شهره هستند

, بوشهری ها در پاسداری از مرز ایران شهره هستند,

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با توجه به اینکه استان بوشهر رئیسعلی ها دارد، اظهار کرد: رئیسعلی شخصی بود کا جان خود را برای دفاع از این مرز و سرزمین فدا کرد و راهی را بنیان نهاد که دلاورانی همچون مهدوی ها در این راه قدم نهادند .

,

گلپایگانی ضمن اشاره به دلاوری نیروهای بوشهری در مقابل متجاوزین آمریکایی، افزود: بوشهری ها در پاسداری از مرز ایران شهره هستند اخیرا مردم بوشهر حرکت شجاعانه ای در دفاع از حریم مرزهای آبی انجام دادند.

,

 

,

, ,

تاریخ آمریکا مملو از خیانت و جنایت است

, تاریخ آمریکا مملو از خیانت و جنایت است,

وی بیان کرد: اگر تاریخ سرزمین آمریکا را نگاه کنید مملو از خیانت و جنایت است و مردم سرخ پوست را که صاحبان اصلی آمریکا بودند را قتل عام کردند و برخی ااز متجاوزان اروپایی مهاجر به آمریکا به آفریقا فرستاده شدند و شبانه سیاه پوستان را به عنوان برده دزدیدند و به آمریکا آوردند و مورد ظلم و ستم قرار دادند.

,

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه سیاه پوستان آمریکایی فرزندان بردگان هستند، هنوز هم مورد تبعیض قرار می گیرند عنوان کرد: در جنگ جهانی دوم آمریکا تنها کشوری بود که از بمب اتمی استفاده کرد و دهها هزار نفر را  در هیروشیما و ناکازاکی کشت، در ویتنام نیز جنایت های بسیار بزرگی را رقم زدند.

,

هر بیشه گمان مبر که خالیست // شاید که پلنگ خفته باشد

, هر بیشه گمان مبر که خالیست // شاید که پلنگ خفته باشد,

این استاد حوزه علمیه افزود: آمریکایی ها به خیال خام خود می خواستند به آبهای سرزمینی ما تجاوز کنند فکر می کردند اینجا نیز مثل دیگر کشورها است اما اینجا بیشه شیران است.

,

گلپایگانی تصریح کرد: من اینجا یک مقایسه می کنم، یادتان هست در زمان امام خمینی(ره) هواپیمای مسافربری را بر فراز خلیج فارس مورد هدف قرار دادند و نزدیک به 300نفر را شهید کردند و آمریکا به فرمانده جنایت کار خودش نشان لیاقت یعنی نشان وحشی گری داد.

,

وی ادامه داد: وقتی آمریکایی های مزدور توسط نیروهای سپاه دستگیر شدند، دلاوران پاسدار توسط رهبر معظم انقلاب نشان فتح دریافت کردند، این نشان برابر است با آن نشان، اما این کجا و آن کجا و این دستگیری ذلتی برای آمریکا بود.

,

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد : شما مستکبران متکبر دیدید که فرزندانتان سر به زانو گذاشته و اشک می ریختند و این نشان ذلت و خاری شما آمریکایی ها است. هر بیشه گمان مبر که خالیست // شاید که پلنگ خفته باشد.

,

, , ,

بوشهری ها بدانند که تنها نیستند

, بوشهری ها بدانند که تنها نیستند,

گلپایگانی  ابراز کرد: بوشهری ها بدانند که تنها نیستند و بزرگترین حامی آنها خداوند بزرگ است و دوم حامی آنها 75 میلیون مسلمان مومن و معتقد همراه است که با شما همراه هستند.

,

گلپایگانی تاکید کرد: سومین حامی شما رهبری توانمند، آگاه، دانا و شجاع است که در احقاق حق به هیچ عنوان کوتاه نمی آید رهبری که همه ملت آرزوی دیدن او را حتی برای یک لحظه دارند کجای دنیا چنین علاقه و همبستگی سراغ دارید من خاطره سفر رهبر انقلاب به این استان را به یاد دارم  که مردم با تمام وجود مهمان نوازی می کردند.

,

گلپایگانی خاطرنشان کرد: برادران و خواهران؛ آمریکا متوجه شده است که از لحاظ نظامی نمی تواند غلطی کند و تنها راه، نفوذ به مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز و حساس کشور است.

,

وی افزود: یادتان هست که افرادی که دارای سابقه انقلابی بودند، نفوذ کردند و به امام حسین(ع) در روز عاشورا توهین کردند، یادتان هست بسیج را مورد حمله قرار دادند، یادتان هست می گفتند جمهوری ایرانی، این نتیجه نفوذ است.

,

 

,

, ,

امروز غرب التماس می کند که جواب سلام از ما بشنود

, امروز غرب التماس می کند که جواب سلام از ما بشنود,

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه انتخابات نزدیک است و مردم باید مراقب نفوذ دشمن باشند، اشاره کرد: مردم، مراقب باشید تا افرادی وارد مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نشوند که با آبرو و استقلال نظام بازی کنند  بلکه افرادی وارد شوند که دلسوز نظام و مردم باشند.

,

گلپایگانی خاطرنشان کرد: اگر تدبیر مقام معظم رهبری در سال 88 نبود، امروز نه تاج، نشان بود و نه از تاجنشان، خبری.

,

وی با اشاره به اینکه رهبری فتنه را طی کرد و امروز در اوج اقتدار هستیم، تاکید کرد: امروز غرب التماس می کند که جواب سلام از ما بشنود و ما امروز در روز تجدید میثاق با رهبری پیروز هستیم.

,

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در پایان سلام رهبری معظم انقلاب اسلامی را به مردم ابلاغ نمودند و بیان کردند که پاسخ بوشهری ها را نیز به رهبر معظم انقلاب خواهم رساند./انتهای پیام

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه