اخبار داغ

برانکو؛ پروفسوری که فوتبال ایران را شیفته خود کرد

برانکو؛ پروفسوری که فوتبال ایران را شیفته خود کرد
سرمربی تیم پرسپولیس پروفسوری که بدون هیاهو و جنجال دستاوردهای بزرگی برای فوتبال ایران داشت و همه اهالی فوتبال را شیفته خود کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مربیان خارجی زیادی به فوتبال ما آمده‌اند. برخی از آنها ناکام بوده‌اند و برخی هم تلاش کرده‌اند خود را موفق نشان بدهند!  اما شمار معدودی از مربیان خارجی دستاوردهای بی‌شماری برای فوتبال ایران داشته‌اند و به معنی واقعی کلمه موفق بوده‌اند بدون آنکه تیم رسانه‌ای داشته باشند فوتبالدوستان ایرانی را مجذوب شخصیت و منش والای خود و عملکرد خوب فنی‌شان کرده‌اند. نمونه شاخص این دسته از مربیان خارجی برانکو ایوانکوویچ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرمربی سابق تیم ملی و سرمربی کنونی پرسپولیس دستاوردهای بی‌شماری برای فوتبال ایران داشته است. از همین روز گذشته شروع می‌کنیم که تیم برانکو با شماری از بازیکنان جوان و با انگیزه توانست 80 هزار تماشاگر را به ورزشگاه آزادی بکشاند. برانکو با سبک فوتبالی زیبا، شناور و تهاجمی و تماشاگر پسند توانسته هواداران را با فوتبال آشتی بدهد. در بازی پرسپولیس و سپاهان در روز وسط هفته بیش از 70 هزار تماشاگر برای دیدن پرسپولیس برانکو به ورزشگاه آمدند.

,

پرسپولیس برانکو دوست داشتنی‌ترین پرسپولیس سال‌های اخیر است. تیمی که حتی وقتی در رده دوازدهم جدول هم بود هواداران حمایتش می‌کردند زیرا تماشاگران و هواداران فوتبال ایران به خوبی تفاوت فوتبال خوب و بد را می‌فهمند.

,

برانکو توانست بازیکنی همچون محسن مسلمان را دوباره به روزهای اوجش برگرداند، فرشاد احمدزاده، عالیشاه و مهدی طارمی با هدایت برانکو فوتبالی فراتر از انتظار به نمایش می‌گذارند.

,

این پروفسور محجوب بدون هیاهو و جنجال رسانه‌ای با بازیکن سالاری هم در پرسپولیس و فوتبال ایران مبارزه کرده است. در بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان وقتی اومانیا در دقیقه 93 به میدان فرستاده می‌شود با اشتیاق قدم به میدان می‌گذارد تا در همان یک دقیقه هم خوب و عالی بازی کند. بنگستون در دقیقه 90+2 به میدان می‌آید بدون اینکه هیچ اعتراضی داشته باشد و ادعایی مقابل سرمربی مقتدر و محترم پرسپولیس برای حضور در ترکیب اصلی داشته باشد.

,

,

, ,

برانکو در فوتبال ایران به همه به چشم احترام نگاه می‌کند او تیمش را به جام شهدا می‌فرستد و احترام زیادی برای شهدای جنگ تحمیلی ایران قائل می‌شود. بی‌دلیل نیست که با وجود گذشتن یک دهه از حضور او در تیم ملی هنوز ستاره‌های واقعی و بزرگ فوتبال ایران برای این مربی احترام فوق‌العاده‌ای قائل هستند. ستارگانی که بدون پیغام و پسغام  در فضای مجازی فقط فوتبال بازی می‌کردند و تحت هدایت برانکو دل فوتبالدوستان ایرانی را شاد می‌کردند. بدون اینکه خبری از جدل و بحث و گفت و گو های حاشیه‌ای و بی‌فایده باشد.

,

ستاره‌هایی مثل علی دایی، علی کریمی، خداداد عزیزی، مهدی مهدوی کیا، کریم باقری و ... که هوادران فوتبال سال‌ها با پیراهن این بازیکنان به ورزشگاه رفتند و تیم ملی را با اشتیاق تشویق کردند. این ستاره‌های بزرگ شاگرد برانکو بودند و هم اکنون هم در بالاترین سطح فوتبال ایران برخی از آنها فعال هستند.

,

برانکو همیشه به دنبال متن فوتبال بود بدون اینکه بخواهد به مسئولان سازمان لیگ، فدراسیون و یا سایر ارگان‌ها ایراد بگیرد بدون اینکه بخواهد زحمات مدیر تدارکات، دستیارانش را زیر سوال ببرد.

,

فوتبال ایران اکنون حسرت آن روزها را می‌خورد روزهایی که مربیانی خارجی مثل برانکو داشت. مربی که احترام همه اهالی فوتبال ایران را برانگیخت و دستاوردهای بزرگ و فنی برای فوتبال ایران داشت. همه را شیفته خود کرد.

,

انتهای پیام/ا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه