اخبار داغ

وقتی که در جشنِ ملی حرمت پرچمِ ملی نگاه داشته نشد+تصاویر

وقتی که در جشنِ ملی حرمت پرچمِ ملی نگاه داشته نشد+تصاویر
بی‎حرمتی به پرچمی که نماد ملی و مذهبی هر ایرانی‎ست، نه نشان میهن‎پرستی‎‏ست نه نشان احترام به مقدسات.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منار، چند روزی ست از برپایی جشن باشکوه و کم نظیر پیروزی انقلاب اسلامی در سال 94 می گذرد. جشنی شیرین به کام همراهان انقلاب و تلخ تر از زهر به کام دشمنان آن.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منار,

و اما انتخابات. انتخابات آزمونی‎ست برای انتخاب کسانی که می خواهند در راس امور کشور حضور پیدا کنند و برای توسعه و آبادانی مملکت تصصمیم بگیرند اما در راهپیمایی روز گذشته اتفاقات نامناسبی رخ داد که به نظر می‎رسد مردم می توانند با هوشیاری، همین اتفاقات را مستمسک یک انتخاب درست و دقیق قرار دهند.

,

وقایعی که نه از جنس جشن پیروزی انقلاب بودند نه از جنس مردم. بلکه به بهانه این روز بزرگ برخی کاندیداها با به راه انداختن تجمع، کارناوال و توزیع گسترده کارت، پوستر و پلاکارد به تبلیغات رسمی در زمان غیرقانونی تبلیغات پرداختند. جدای از وجه غیرقانونی این عمل، پایمال شدن کارت‎ها و پوسترهایی که منقش به پرچم جمهوری اسلامی ایران بودند صحنه های ناگواری را خلق کردند.

,

زیر پا افتادن پرچمی که برای مردم ایران مقدس است. پرچمی که نماد ملی و مذهبی هر ایرانی‎ست. بی‎حرمتی به پرچم ایران اسلامی نه نشان میهن‎پرستی‎‏ست نه نشان احترام به مقدسات.

,

نماینده مجلس بعد از اخذ رای مردم و زمان ورود به مجلس شورای اسلامی سوگندنامه ای این چنین می خواند: «من در برابر قرآن مجید، به خدای قادر متعال سوگند یاد می‎کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می‎نمایم که پاسدار حریم اسلام و نگاهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و مبانی جمهوری اسلامی باشم، ودیعه‎ای را که ملت به ما سپرده به‎عنوان امینی عادل پاسداری کنم و در انجام وظایف وکالت، امانت و تقوی را رعایت نمایم و همواره به استقلال و اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پای بند باشم، از قانون اساسی دفاع کنم و در گفته‎ها و نوشته‎ها و اظهار نظرها، استقلال کشور و آزادی مردم و تأمین مصالح آنها را مدّ نظر داشته باشم ».

,

حال سوال اینجاست آیا پرچم ایرانِ اسلامی در همان حریمی قرار ندارد که قرار است شما سوگند پاسداری از آن را بخورید؟

,

آیا پرچمی که  نشانِ "الله" بر قلب آن نقش بسته، جزئی از دستاوردهایی نیست که شما در ازای انجام وظیفه خود در قبال آن می‎خواهید قسم یاد کنید؟

,

آیا پرچم یک کشور نماد استقلال یک کشور نیست که قرار است شما آنرا مدنظر قرار دهید؟

,

اما این قسم‎ها از قبل در برابر دیدگان همه مردم در روز 22 بهمن  94 شکسته شدند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه