اخبار داغ

حجت السلام پناهیان:

رهبری فرمودند به بچه ها بگویید آمده اند اسلام و انقلاب را از ما بگیرند، هرکسی هرکاری میتواند بکند

رهبری فرمودند به بچه ها بگویید آمده اند اسلام و انقلاب را از ما بگیرند، هرکسی هرکاری میتواند بکند
حجت الاسلام حاج احمد پناهیان با حضور در دانشگاه پیام نور ورامین در جمع دانشجویان این دانشگاه به بیان سخنرانی پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دانشجوخبر؛ حجت الاسلام حاج احمد پناهیان با حضور در دانشگاه پیام نور ورامین در جمع دانشجویان این دانشگاه به بیان سخنرانی پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجوخبر,

پناهیان گفت: اخیرا عده ای از فعالان فرهنگی دیداری با حضرت آقا داشته اند و از ایشان میخواهند که برای مجموعه و کار آنها پیامی بفرستند، حضرت آقا به آنها می گویند بروید و به بچه ها بگویید عده ای آمده اند هم انقلاب را از ما بگیرند هم اسلام را، هرکسی هرکاری میتواند بکند.

,

وی افزود: ما در سوره متحنه آیه 4 قرآن داریم که خدا می فرماید حضرت ابراهیم را الگو قرار بدهید و کسانی که با او هستند. ویژگی حضرت ابراهیم و یاران او چه بود؟ می فرماید وقتی مقابل جماعتی که نمی گذاشتند حکومت الهی را اجرا کنند قرار می گرفتند می گفتند ما کافریم به شما. ما منطق شما را قبول نداریم.

,

وی با انتقاد از نحوه برخورد مسئولین دولتی با دشمنان کشور اشاره کرد: اقدام مسئولین ما در قبال تفکر غربی و آمریکایی باید اقدام سلبی باشد. باید بگوییم ما به منطق شما کافریم. ما شما را قبول نداریم. ابراهیم و انقلابیانش گفتند ما خشم و غضب و بغضمون را در قبال مستکبرین نگه می داریم. و این روحیه باید تا ابد در انقلابیون وجود داشته باشد تا زمانی که آنها هم برگردند به حاکمیت الله.

,

پناهیان افرود: این در حالی است که هم اکنون آمریکایی ها در حال کشتار فرزندان ما و مسلمانان در سوریه و عراق و یمن و نیجریه و ... هستند. چه کسی 7 هزار حاجی را در حج قتل عام کرد؟ بنده شخصا با یکی از افسران رده امنیتی عربستان صحبت می کردم و به ایشون گفتم که امکان ندارد فاجعه منا بر اثر سوء مدیریت باشه. اتفاقا این قتل عام در اوج مدیریت بود و بدون هیچ لشگرکشی ای 7هزار مسلمان کشته شدند. این برنامه با مدیریت کاملا بوده و کار عربستانی هم نبود. به دست عربستانی ها بود اما کار کار آمریکایی بود و ما می دیدیم که مامورین عربستانی هیچ استیصالی نداشتند. آن افسر سعودی به من می گفت نه امسال بلکه هرسال برنامه های ما توسط آمریکایی ها به مقامات سعودی داده می شود و آنها فقط مجری هستند.

,

وی گفت: همین الان ببینید که در طی مذاکرات آمریکایی ها چقدر برای شما مشکل ایجاد کردند. آقای رییس جمهور می گویند بعضی ها فقط راه افراط را بلدند. آیا مبارزه با چنین آمریکایی افراط است؟! این مبارزه طبق آیات قرآن ماست.

,

این فعال فرهنگی اشاره کرد: سه روز قبل از انقلاب دوم و تسخیر لانه جاسوسی دولت بازرگان بدون هماهنگی امام در الجزایر مذاکره با آمریکا کرد. هفته گذشته ما دیدیم که تلویزیون خود ما نشان داد که در مجلس اول خود مقام معظم رهبری که در آن زمان نماینده مردم تهران در مجلس بودند خطاب به دولت موقت گفتند شما چرا رفتید و مذاکره کردید با برژینسکی؟ چرا بدون اجازه امام و شورای انقلاب این کار را کردید؟

,

وی افزود: اخیرا رابرت گیتس که در آن مذاکرات هم بوده است و چند سال پیش هم وزیر دفاع آمریکا شده بود مصاحبه کرده و گفته سه دهه است بعد از آن ماجرای الجزایر تا حالا ما داریم می گردیم در ایران افرادی را پیدا کنیم که میانه رو هستند! سه دهه است آمریکا دارد دنبال چنین آدم هایی می گردد و امروز می بینید که دقیقا عده ای می آیند چنین شعارهایی میدهند و از مردم می خواهند که دیگر انقلابی بودن را کنار بگذارند.

,

پناهیان در آخر ضمن دعوت به هوشیاری اشاره کرد: او میگوید اینکه مردم ایران بعد سه دهه بخواند از انقلابی بودن و انقلابشان دست بکشند یک خواب و خیاله بلکه باید از درون خود آنها عده ای را به بهانه ی میانه روی مطرح کنیم.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه