اخبار داغ

برای نخستین بار در پارسیان:

همایش ازدواج آسان وپایدار در پارسیان

همایش ازدواج آسان وپایدار در پارسیان
همایش ازدواج آسان و پایدار با هدف ایجاد فضای مثبت در ازدواج و ترویج ازدواج مناسب در بین جوانان با حضور امام جمعه،فرماندار وبرخی ازمسئولین ادارات شهرستان در سالن شهیدتندگویان پارسیان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسیان با اشاره به روش غلط در مراسمات عروسی گفت:زمانی که الگو داریم نیازی نیست که از دیگران الگوبرداری کنیم.تمامی الگوهای ما در مراسمات عروسی بهره گیری از الگوی غربی است.ولذا به دنبال سبک زندگی اسلامی نیز هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پارسیان خبر؛,

 

,

وی نقش خانواده در ازدواج آسان جوانان را بسیارتأثیرگذار دانست وافزود:خانواده ها می توانند با بیان نکات آسان برای شروع یک زندگی ساده در جوانان انگیزه واشتیاق منطقی به وجود آورند.

,

 

,

حجت الاسلام میرزایی اجاره مسکن، هزینه های برگزاری جشن عروسی، نداشتن یک شغل مناسب، مهریه بالا و… را از موارد پیش رو برای ازدواج نکردن جوانان برشمرد و گفت: متأسفانه امروزه شرایط سختی را برای ازدواج کردن جوانان به وجود آمده است.

,

 

,

وی تأکید کرد:فرهنگ ازدواج آسان در جامعه باید رشد و توسعه پیدا کند و جوانان جامعه و خانواده ها باید با کم کردن توقعات زمینه توسعه امر دینی و الهی ازدواج در جامعه را ایجاد کنند.

, فرهنگ ازدواج آسان در جامعه باید رشد و توسعه پیدا کند و جوانان جامعه و خانواده ها باید با کم کردن توقعات زمینه توسعه امر دینی و الهی ازدواج در جامعه را ایجاد کنند.,

 

,

در ادامه رادمهر فرماندار پارسیان با بیان اینکه ازدواج یک نیاز ضروری است، اظهار داشت: مسئولان به عنوان امر الهی باید شرایطی فراهم کنند که جوانان و خانواده ها، آن را برای خود غیرممکن تلقی نکنند بلکه با برنامه ریزی صحیح و اصلاح فرهنگ غلط ازدواج و بیان آثار منفی سخت گیری، امر ازدواج را تسهیل کنند.

,

 

,

وی به اهمیت بنیان خانواده اشاره کرد وگفت:اگر درجامعه ای خانواده ای مستحکم باشد آن جامعه نیز مستحکم خواهد بود و اگر سست باشد محال است جامعه ای به سعادت برسد. اگر خانواده کارکرد های واقعی و صحیح خود را از دست بدهد شما نمی توانید ناهنجاری هارا در جامعه مهار کنید.

,

 

,

قرماندار پارسیان افزود:امروزه بر ازدواج آسان تاکیدات فراوانی می شود اما عموماً برای ازدواج جوانان موانعی وجود دارد که باید این موانع توسط خانواده ها و مسئولان برطرف شود.

,

 

,

در ادامه به نوعروس های حاضر در جلسه هدایایی اهدا شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه