اخبار داغ

اخوان قائم مقام دبیرستاد احیا امربه معروف و نهی از منکر استان:

ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر قویترین، کاربردی‌ترین و ارزشی‌ترین ستاد در سطح کشور

ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر قویترین، کاربردی‌ترین و ارزشی‌ترین ستاد در سطح کشور
حجة الاسلام اخوان قائم مقام دبیرستاد احیا امربه معروف و نهی از منکر استان: عدم موفقیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه عملکرد نامناسب برخی از مسئولین می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”، حجة الاسلام گلشیرازی مسئول معاونت ادارات ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در همایش معاونین ادارات و کارخانه جات که در شاهین شهر برگزار شده بود با استناد به آیات و روایات در باب اهمیت و فضیلیت امر به معروف و نهی از منکر بیان داشت: بایستی در راه امر به معروف و نهی از منکر تلاش شبانه روزی داشت، امروزه امربه معروف و نهی از منکر فعالیت جهادی می‌طلبد، همانگونه که در زمان حمله دشمن به خاک کشور تمام امکانات کشور برای مقابله و رویارویی در برابر تهاجم دشمن بسیج شدند، امروز هم باید در برابر هجمه فرهنگی دشمن که بارها مقام معظم رهبری متذکر شده اند، تلاش کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا , پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”, حجة الاسلام گلشیرازی,

مسئول معاونت ادارات ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، با برشمردن برنامه های ستاد در سال ۹۳ افزود: اگر بتوانیم در سطح ادارات و کارخانه جات امر به معروف و نهی از منکر را احیا کنیم بسیاری از معضلات و مشکلات کم خواهد شد.

, اصفهان,

وی با تاکید براجرای طرح تکریم ارباب رجوع در تمام ادارات سطح استان افزود: در خیلی از ادرات کار مراجعین را راه نمی اندازند. امروز ناراحتی مردم علاوه بر تورم و گرانی ووضعیت اقتصادی جامعه از تبعیض و بی عدالتی وانجام نشدن کارها در ادارات است، افراد خطا کار را باید ملزم به رعایت و تکریم ارباب رجوع در چهار چوب قانون کرد.

,

حجة الاسلام گلشیرازی افزود: در سال ۹۳ نسبت به اقامه نماز جمات در تمام ادارات اهتمام شود. همه مراجعین و کارکنان اداره ۲۰ دقیقه کار را تعطیل کرده در نماز جماعت شرکت کنند.که تاثیر بسیار خوبی دارد و از منکرات جلوگیری خواهد کرد.

,

اجرای طرح عفاف و حجاب در تمام فرمانداری‌ها، شناخت معروفات، احیای تذکر لسانی و تکرم ارباب رجوع درهمه ادارات سطح استان ازدیگر اهداف ستاد احیا در سال ۹۳ می باشد که مسئول معاونت ادارات انتظار اجرای آنان را از همه معاونین ادارات دارد.

,

حجة الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر در این جلسه اظهار داشت: امر به معروف و نهی ازمنکر عظیمترین، با فضیلت ترین و مشکل ترین کارها است.

,

امام جمعه شاهین شهر در باب اهمیت امر به معروف و نهی از منکر بیان داشت: تمام اعمال خوب حتی جهاد در راه خدا، در مقابل امر به معروف و نهی از منکر مانند یک قطره آب دریا است.

,

وی افزود: یکی از معاونتهای مهم و حساس ستاد احیا امربه معروف و نهی از منکر استان که هم به جهت کمی و هم به جهت کیفی فعالیت بسیار کسترده و حساسی دارد، معاونت ادارات و کارخانه جات است. چون به نوعی وصل به نظام است. و شما برگزیده شده اید و باید قدر خود را بدانید و شاکراین نعمت باشید.

,

ملکیان افزود: کار خوب از هر کسی خوب و پسندیده است اما از خوبان بهتر، همانگونه که کار بد نیز ازهرکسی بد است اما از خوبان بدتر است زیرا از کسی که به نظام و رهبری وصل است انتظار نمی رود.

,

رفسنجانی جانشین معاونت ادارات و کارخانه‌جات ستاد احیا با اشاره به جدول برنامه ها به تبیین و تشریح برنامه های ابلاغی سال ۹۳پرداخت و افزود: اصلی ترین برنامه اهداف برنامه ها است که باید نسیت به آن توجه شود.

,

حجة الاسلام اخوان قائم مقام دبیرستاد احیا امربه معروف و نهی از منکر استان در این جلسه قویترین، کاربردی‌ترین و ارزشی‌ترین ستادها در سطح کشور را ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکردانست و افزود: برخی از مسئولین اعتقادی به امر به معروف و نهی از منکر ندارند و این به دلیل عملکرد نامناسب مسئولین می باشد که در همین راستا باید با ترویج فرهنگ نقد پذیری و تذکر لسانی در راستای پیشبرد اهداف ستاد احیا تلاش کنیم. و همه حتی مسئولین نیز باید تذکر لسانی را انجام دهند تا ترویج پیدا کند.

,

 وی افزود: جهت جلوگیری از موازی کاری برخی نهاد‌ها، در استانداری هم افزایی انجام شده است. با نگاه مثبت، صمیمانه، با اخلاص و با محبت می توانیم تحولی در احیا امر به معروف و نهی از منکر ایجاد کنیم.

,

لازم به ذکر است این همایش به میزبانی بخشداری مرکزی شهرستان  شاهین شهر  و میمه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شده بود. 

, شاهین شهر, میمه,

hemayash1 ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر قویترین، کاربردی‌ترین و ارزشی‌ترین ستاد در سطح کشور

, hemayash1 ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر قویترین، کاربردی‌ترین و ارزشی‌ترین ستاد در سطح کشور, hemayash1 ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر قویترین، کاربردی‌ترین و ارزشی‌ترین ستاد در سطح کشور,

hemayash2 ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر قویترین، کاربردی‌ترین و ارزشی‌ترین ستاد در سطح کشور

, hemayash2 ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر قویترین، کاربردی‌ترین و ارزشی‌ترین ستاد در سطح کشور, hemayash2 ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر قویترین، کاربردی‌ترین و ارزشی‌ترین ستاد در سطح کشور]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه