اخبار داغ

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

ساکتین فتنه 88 به‌دنبال یارگیری در مجلس خبرگان هستند

ساکتین فتنه 88 به‌دنبال یارگیری در مجلس خبرگان هستند
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر مجلس خبرگان، رهبر را مشخص می‌کند، باید به کمک رهبری بیاید و در فتنه‌ها در کنار رهبری باشد اما دیدیم که در فتنه 88 نه‌تنها عده‌ای در کنار رهبری نبودند بلکه سکوت را به حمایت از ایشان ترجیح دادند و همین افراد در انتخابات 7 اسفند به‌دنبال یارگیری در مجلس خبرگان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌ نقل از خط امید بهشهر، آیت‌الله علی معلمی طی سخنانی در مسجد جامع بهشهر با گرامیداشت یاد و نام امام جمعه فقید بهشهر حضرت آیت‌الله جباری، اظهار کرد: وجود افراد امین و متعهد همچون آیت‌الله جباری در مجلس خبرگان رهبری مایه برکت و افتخار برای استان مازندران بود، چون مجلس خبرگان رهبری یکی از نهادهای بسیار مهم در جمهوری اسلامی است که وجود افراد خبره در این نهاد موجب تقویت رهبری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خط امید,

وی افزود: اگر مجلس خبرگان، رهبر را مشخص می‌کند، باید به کمک رهبری بیاید و در فتنه‌ها در کنار رهبری باشد اما دیدیم که در فتنه 88 نه‌تنها عده‌ای در کنار رهبری نبودند بلکه سکوت را به حمایت از ایشان ترجیح دادند و همین افراد در انتخابات 7 اسفند به‌دنبال یارگیری در مجلس خبرگان هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دشمن این حقیقت را درک کرد که در جمهوری اسلامی اعتقاد به امامت و ولایت نهادینه شده و نمی‌توان با آن مبارزه کرد، پس باید به سراغ راه دیگری رفت و آن نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی است.

امام جمعه قائمشهر بیان کرد: دشمن با ایجاد شبهه و فاصله دادن ذهنیات مردم از اعتقاد به ولایت و رهبری در پی نفوذ است تا در 7 اسفند و نفوذ به مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی برای خود یارگیری کند.

معلمی تصریح کرد: یکی از آرزوهای شیعه بودن فقیه عادل در رأس حکومت اسلامی بود که با قیام امام راحل در سال 57 این آرزو به واقعیت پیوست اما باید در حمایت از این فقیه عادل تلاش کنیم چون حمایت و کمک رهبری فقط به دعا کردن برای رهبری نیست بلکه با مواضع محکم و درست و به‌موقع باید به یاری رهبر شتافت.

وی در پایان گفت: در تمام صحنه‌های حساس، بصیرت مردم بوده که پشتوانه‌ای محکم برای نظام و انقلاب است و انشاالله در 7 اسفند و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب افراد امین و صالح باز هم برگ زرین دیگری در کتاب افتخارات انقلاب اسلامی رقم می‌خورد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه