اخبار داغ

چهاردهمین همایش ملی علمی پژوهشی سیمای امام رضا(ع) در ادبیات پایداری در استان کرمانشاه برگزار می شود

چهاردهمین همایش ملی علمی پژوهشی سیمای امام رضا(ع) در ادبیات پایداری در استان کرمانشاه برگزار می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری چهاردهمین همایش ملی علمی پژوهشی سیمای امام رضا(ع) و فرهنگ رضوی درادبیات پایداری به میزبانی استان کرمانشاه خبرداد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره پایان اسفند 94 است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  ابراهیم رحیمی زنگنه در گفتگو با طاق نیوزٰ از برگزاری چهاردهمین همایش علمی و پژوهشی سیمای امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی در ادبیات پایداری در استان کرمانشاه خبرداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طاق نیوز,

 

,

وی در خصوص محورهای همایش چهاردهم افزود: این همایش را دو بخش «مطالعات نظری» با رویکرد پایداری و «مطالعات ادبی» درگستره ادبیات پایداری برگزار خواهد شد.

,

 

,

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را پایان اسفند 94 اعلام کرد و گفت: فراخوان این همایش از آبان ماه امسال منتشر شده و همایش نیز در 20 مرداد 95 برگزار خواهد شد.

,

 

,

وی از داوری آثار توسط اساتید برجسته ادبیات خبرداد و تصریح کرد: آثار راه یافته به مرحله نهایی این همایش 31 خرداد ماه اعلام می شود.

,

 

,

رحیمی زنگنه در خصوص نحوه ارسال آثار به این همایش نیز گفت:علاقه مندان و پژوهشگران در این زمینه می توانند آثار خود را در سایت  http://kermanshah.shamstoos.ir  بارگزاری کرده و یا از طریق  پست الکترونیکی  [email protected] ارسال  کنند.

, [email protected], [email protected],

 

,

وی سامانه پیام  کوتاه ۱۰۰۰۳۰۸۳۱ را به عنوان دیگر پل ارتباطی برای ارتباط علاقه مندان به شرکت در این جشنواره اعلام کرد.

,

 

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اطلاع رسانی صورت گرفته برای برگزاری جشنواره چهاردهم از ارسال بیش از 5 هزار فراخوان در قالب پوستر به 300 مرکز دانشگاهی در کشور خبرداد.

,

 

,

وی از حمایت نشریه علمی و پژوهشی ادبیات پایداری دانشگاه شهید باهنر کرمان برای چاپ آثار برگزیده این جشنواره در فصل نامه ادبی پژوهشی دانشگاه فوق خبرداد و گفت: این از وجوه تمایز جشنواره چهاردهم با جشنواره های پیشین است و هم چنین مطالب برگزیده آن بر روی پایگاه اسنادی علوم جهان اسلام ISC نمایه می شود.

,

 

,

رحیمی زنگنه  یادآور شد: استان کرمانشاه 11 سال است که میزبانی این جشنواره را عهده دار شده و سعی ما این است که هرسال بهتر از سال قبل آن را برگزار کنیم.

,

 

,

در خصوص جوایز تعیین شده برای آثار برتر نیز گفت: به نفرات اول تا هشتم این همایش جوایزی از یک تا دو میلیون تومان اهدا خواهد شد.

,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه