اخبار داغ

همزمان با آغاز زمان تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی:

شور و شوق انتخاباتی شیروان را فرا گرفت+تصاویر

شور و شوق انتخاباتی شیروان را فرا گرفت+تصاویر
همزمان با سراسر کشور و آغاز زمان تبلیغات کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی کاندیداهای مجلس و مردم شیروان نیز پرشور تر از همیشه به صحنه تبلیغات آمدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان، در آغازین دقایق شروع زمان تبلیغات انتخابات، هواداران کاندیداهای شیروان نیز فعالیت 7 روزه خود را رسما آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی شیروان,

پیش از آغاز زمان تبلیغات، هواداران و کاندیداها برای تصاحب پر تردد ترین نقاط شهر با یکدیگر رقابت می کردند تا بتوانند در فرصتی که برای تبلیغات در اختیار دارند بهترین استفاده را داشته باشند.

,

صبح امروز وقتی مردم از منزل خارج شدند با انبوهی از عکسها، تراکت، بروشور، کارت ویزیت و..و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مشاهده کردند.

,

تا این جای کار، رفتار انتخاباتی نامزدها و جریان‌های سیاسی در شیروان، نجیبانه و توأم با حفظ اخلاق بوده است و نامزدها و گروه‌ها تنها به بیان و برجسته کردن نقاط قوت خود می‌پردازند و تخریب رقبا بسیار اندک است.

,

البته ناگفته نماند که در شبکه های مجازی به خصوص شبکه اجتماعی تلگرام نامزدهای مجلس و هواداران آنها گروهها و کانالهای زیادی را به راه انداخته اند و با توجه به اینکه در گروهها همه افراد می توانند آزادانه گفتگو کنند تخریبها و توهین های زیادی مشاهده می شود که جای بسی تامل دارد.

,

شور و شوق انتخاباتی ‌هم در میان جریان‌های سیاسی و هم در مردم شیروان همیشه زبانزد مردم و مسئولین استانی و حتی کشوری بوده است.

,

این همه شور و ذوق انتخاباتی هواداران نامزدهای انتخاباتی در شیروان برای این است که ردای وکالت مردم شهرستان خود را بر تن یکی از 9 نفر کاندیدایی که در این شهرستان فعالیت می کنند و مد نظر آنهاست بپوشانند.

,

از امروز اکثر خودروهایی که در سطح شهرستان تردد می کنند، تصویرهایی از نامزدهای مورد حمایت خود را در شیشه های خودروها نصب کرده و عده ای عکس ها، پوسترها، بیوگرافی و خدمات نامزدهای خود را در بین رهگذران توزیع می کنند و عده دیگر در نقاط مختلف شهر نصب عکس ها و پوسترها را ادامه می دهند.

,

آنچه که بیشتر از هر چیز در تبلیغات نامزدها مشهود است شعارهای نامزدهاست که قول عملی شدن آن شعارها را در صورت انتخاب می دهند و یا عملکردی که تا کنون در جامعه داشته اند را بازگو می کنند.

,

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری روز ۷ اسفند ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور، در 135 شعبه اخذ رای شهرستان شیروان برگزار می شود.

,

شایان ذکر است که تبلیغات داوطلبان نیز تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رای گیری ادامه خواهد داشت.

,

, ,

, ,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه