اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات شیروان:

2300 نفر در امر انتخابات شیروان دخیل هستند

2300 نفر در امر انتخابات شیروان دخیل هستند
صفایی؛ فرماندار شیروان گفت: 2300 نفر اعم از بازرس، ناظر، اعضای شعب و.. در امر انتخابات این شهرستان دخیل هستند تا انتخاباتی سالم را برگزار نماییم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان، عباس علی صفایی؛ فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیروان اظهار داشت: گفت: این شهرستان کاملا آماده ی برگزاری انتخاباتی با شکوه، با ابهت و با شور و نشاط است و انتخاباتی با سلامت و امنیت کامل برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی شیروان,

وی تاکید کرد: ستاد انتخابات شیروان سعی دارد تمام تبلیغات کاندیداها براساس مرقانون پیش رود تا تخلفی صورت نگیرد.

,

فرماندار شیروان با اشاره به 135 شعبه اخذ رای در این شهرستان گفت: 2300 نفر اعم از بازرس، ناظر، اعضای شعب و.. در امر برگزاری انتخاباتی سالم در این شهرستان دخیل هستند.

,

وی در رابطه با نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شیروان گفت: تعداد افرادی که در حوزه انتخابیه شیروان ثبت نام کرده اند و تعدادی هم از حوزه های دیگر به شیروان آمدند جمعا 9 کاندیدا در این حوزه انتخابیه فعالیت می کنند.

,

وی گفت: در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی نیز 3 نامزد، فعالیت های تبلیغاتی خود را آغاز کرده اند.

,

صفایی افزود: یک تن از کاندیداهایی که در حوزه انتخابیه شهرستان بحنورد، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان تایید شده بود و تقاضای انتقالی به حوزه انتخابیه شهرستان شیروان را داده بود شورای نگهبان رد کرد و با انتقال وی به این حوزه موافقت نکرد.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه