اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد:

نمایندگان فرماندار در انتخابات باید اصل بی طرفی را رعایت کنند

نمایندگان فرماندار در انتخابات باید اصل بی طرفی را رعایت کنند
فرماندار خلیل آباد گفت: نماینده فرماندار باید در نهایت اصل بی طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند حداکثر تلاش خود را به کار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری، فرماندار شهرستان خلیل آباد در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در انتخابات هفتم اسفندماه اظهار داشت:انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دو رویداد بزرگ کشور در اسفندماه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی برگزاری انتخابات با شکوه و حضور حداکثری مردم را از تاکیدات مقام معظم رهبری دانست و خاطر نشان کرد: برگزاری انتخابات سالم در گرو انتخاب نمایندگان با تجربه فرماندار در شعب اخذ رأی است.

,

وی با بیان اینکه نماینده فرماندار در انتخابات باید نقش محوری در شعب اخذ رأی داشته باشد، تاکید کرد: حفاظت از رأی مردم به عنوان حق الناس از وظایف نماینده فرماندار و عوامل اجرایی انتخابات است و نماینده فرماندار در شعب اخذ رأی باید یک اشرافیت کامل بر مسائل شعب و افراد داشته باشد.

,

شاکری در ادامه با بیان اینکه نمایندگان فرماندار به عنوان امین مردم باید اصل بی طرفی را رعایت کنند تصریح کرد: نماینده فرماندار باید در نهایت اصل بی طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند حداکثر تلاش خود را به کار گیرد.

,

وی همچنین اذعان نمود: برای هر شعبه یک نفر به عنوان بازرس، یک نفر به عنوان نماینده فرماندار، یک نفر کاربر رایانه و اعضای شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.

,

فرماندار خلیل آباد در خاتمه ابراز داشت: در شهرستان خلیل آباد 37 هزار و 330 نفر افراد واجد شرایط رأی دادن هستند که از این بین 18 هزار و 736 مرد و 18 هزار و 594 نفر زن در انتخابات شرکت خواهند کرد.

,

انتهای پیام/رض

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه