اخبار داغ

امروزه نمی شود محصولات تراریخته را حذف کرد/باید با این موضوع علمی برخورد کنیم

امروزه نمی شود محصولات تراریخته را حذف کرد/باید با این موضوع علمی برخورد کنیم
رئیس سازمان غذا و دارو در مورد جایگاه محصولات تراریخته و نظرهای موافق و مخالف اذعان کرد: امروزه این محصولات را نمی شود حذف کرد لذا با این موضوع باید علمی برخورد کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو در حاشیه آئین دستاوردهای صنعت دارویی و تجهیزات پزشکی در پاسخ به خبرنگار سپیدپوش در مورد جایگاه محصولات تراریخته و نظرهای موافق و مخالف اذعان کرد: امروزه این محصولات را نمی شود حذف کرد لذا با این موضوع باید علمی برخورد کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپیدپوش ,

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه در دنیای امروز که هر روز بر تعداد جمعیت آن اضافه می شود با شیوه های سنتی نمی توان غذای جامعه را تأمین کرد، افزود: بنابراین ما مجبور به استفاده از روش های نوین هستیم ولی باید مواظب باشیم تا خطرات آن را به حداقل برسانیم.

,

رسول دیناروند در پاسخ به سؤالی در مورد تراریخته بودن 47% برنج های موجود در بازار گفت: این موضوع صحت ندارد و یک درصد برنج ها هم تراریخته نیست چرا که هیچ محصولی بدون اجازه و تأیید سازمان غذا و دارو وارد بازار نمی شود. 

,

وی در پایان در پاسخ به سؤالی در مورد دوگانگی بین مؤسسه استاندارد و سازمان غذا و دارو اظهار کرد: مؤسسه استاندارد در هیچ جای دنیا به عنوان متولی نیست بلکه به عنوان سازمان ملی و اصلی این کشور است که مسئولیت آن تدوین استانداردها و نظارت عالیه بر آنها می باشد و و ما نیز دستگاه تخصصی هستیم که در حوزه کار خود مسئولیت مان را انجام می دهیم. 

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه