اخبار داغ

آغاز فرایند رای گیری از ساعت 8 صبح/ 153 شعبه اخذرای میزبان رای دهندگان میاندوآبی شدند

آغاز فرایند رای گیری از ساعت 8 صبح/ 153 شعبه اخذرای میزبان رای دهندگان میاندوآبی شدند
همزمان با سراسر کشور، اخذ رای از ساعت 8 صبح امروز در153 شعبه اخذ رای در شهرستان میاندوآب آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، بالاخره انتظارها به سر رسید و از ساعت 8 صبح روز هفتم اسفند ماه، اخذ رای از مردم میاندوآب در153 شعبه اخذ رای آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

بر اساس قانون، رای گیری در تمام شعبات اخذ رای از ساعت 8 صبح آغاز و تا ساعت 18 ادامه دارد و در صورت تمدید رای گیری توسط  ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام می شود.

,

بر اساس اعلام مسئولان اجرایی انتخابات، تمهیدات لازم برای رای گیری در تمام نقاط روستایی و شهری اندیشیده شده و شعبات اخذ رای ثابت و سیار، آرای مردم را جمع آوری می کنند.

,

در انتخابات امسال در حوزه انتخابیه میاندوآب، شاهین دژ و تکاب، صلاحیت 31 نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس تایید شده بود که در نهایت با انصراف پنج نفر از آنان، 26 نفر وارد گود رقابت شدند.

,

بازرسی هایی در سطح شهر برای جلوگیری از تبلیغات و هرگونه کارناوال های خیابانی انجام می گیرد و برای هر شعبه اخذ رای نیز نفرات اجرایی، نظارتی و امنیتی در نظر گرفته شده اند.

,

هم چنین به گفته فرماندار میاندوآب به عنوان فرماندار مرکز حوزه انتخابیه میاندوآب، شاهین دژ و تکاب،   325 هزار نفر در سه شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد بیش از  170هزار نفر از اهالی شهرستان میاندوآب هستند.

,

ناصر امیری با بیان اینکه 153 شعبه اخذ رای در میاندوآب برای اخذ رای مردم در این شهرستان پیش بینی شده است، گفت: در شهرستان شاهین دژ 75 شعبه و در شهرستان تکاب نیز68 شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم تعیین شده اند.

,


انتهای پیام/م

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه