اخبار داغ

با حضور اساتید و محققان برجسته از سراسر کشور؛

دومین همایش ملی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست در اردبیل آغاز به کار کرد

دومین همایش ملی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست در اردبیل آغاز به کار کرد
با حضور چهره‌های برجسته کشوری دومین همایش ملی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست در اردبیل آغاز به کار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلانه، از صبح امروزو با حضور اساتید ‌و پژوهشگران، محققان برجسته از سراسر ایران دومین همایش ملی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست در اردبیل، در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلانه,

 

,

در این همایش دو روزه که با همکاری دانشگاه محقق اردبیلی و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل برگزار می شود، 20 درصد مقالات پذیرفته شده به صورت شفاهی و در 9 محور ارائه خواهد شد.

,

 

,

به گفته دبیر دومین همایش ملی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست در اردبیل، این همایش باهدف، ارائه راهکاری علمی و منطقی برای مشکلات حوزه محیط زیست، منابع طبیعی، حفظ جنگل، مراتع و آبخیز و حوزه‌های آب و خاک کشور  برگزار شده تا حل مشکلات  با برنامه‌ریزی‌ها صحیح تر صورت بگیرد.

,

 

,

هوشیار سپیدی اعلام کرده که برای دومین همایش ملی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست  در اردبیل، 550 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که در این بین 100 مقاله، غیر مرتبط حذف  شد.

,

 

,

به گفته وی مابقی مقالات رسیده به دبیرخانه دومین همایش ملی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست در اردبیل در بخش‌های شفاهی، کتبی و ارائه مقالات به صورت حضوری پذیرفته شده اند که طی امروز و فردا در سالن خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی ارائه می شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه