اخبار داغ

یک مبلغ دینی:

حضرت زهرا(س) الگوی بی همتا از یک زن است

حضرت زهرا(س) الگوی بی همتا از یک زن است
یک کارشناس دینی و استاد حوزه علمیه اظهار کرد: حضرت زهرا(س)، الگوی بی نظیر و بی همتا از یک زن و همسر برای حضرت علی(ع) بود که در منزل حتی کوچکترین ناراحتی به وجود نمی آورد که باعث آزردگی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار فرهنگی رباط نیوز، با همکاری مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خواهران این شهرستان دوره آموزشی آموزه هایی از فرهنگ فاطمی با حضور مبلغات برگزار شد.
براساس این گزارش، در این مراسم، حجت الاسلام نوری فرد،کارشناس دینی و استاد حوزه علمیه اظهار کرد: حضرت زهرا(س)، الگوی بی نظیر و بی همتا از یک زن و همسر برای حضرت علی(ع) بود که در منزل حتی کوچکترین ناراحتی به وجود نمی آورد که باعث آزردگی شود.
این استاد ادامه داد: اگر بخواهیم در زندگی به کمال و معرفت برسیم باید زندگی این خانواده آسمانی را سرلوحه زندگانی خود قرار دهیم، زیرا آن ها در سخت ترین شرایط در کنار هم و بدون هیچ ناراحتی از مشکلات عبور می کردند.
نوری فرد، عنوان کرد: فاطمی بودن تنها به ذکر مرثیه و یا خواندن چند حدیث از آن حضرت نیست بلکه باید راه وی را ادامه داد و در هر لحظه به یادش بود.
وی، با اشاره به اینکه باید از رهنمودهای ائمه معصومین(ع) در زندگی استفاد کرد، یادآور شد: زندگی امروزه با کوچکترین مشکلات بهم می خورد زیرا پایه و اساس آن محکم نیست و نمی دانند قصدشان از زندگی چیست.
این استاد اذعان کرد: آموزه های فاطمی نشان دهندۀ این امر است که سیرۀ آن حضرت الگویی کامل  و بی نظیر برای همۀ بانوان به شمار می آید، آموزه هایی که با تعمیق هر چه بیشتر در این گزاره ها می توان بسیاری از چالش های موجود جامعه را درمان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه