اخبار داغ

نقشه سایپا برای فرار از کمبود نقدینگی

نقشه سایپا برای فرار از کمبود نقدینگی
شرکت سایپا پارس‌تندر و ال90 را در ماه‌های ابتدایی سال 95 به بازار می‌فرستد تا این خودرو پرطرفدار ساخت داخل که در رده خودروهای زیر 50 میلیونی قرار دارد، در سال آینده نیز به نقش آفرینی خود در بازار خودرو ادامه دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اقتصاد، هم‌اکنون قیمت خودروهای پارس‌تندر و تندر 90 در نمایندگی‌ها به ترتیب 39 و 37 میلیون است، اما شرکت سایپا در اطلاعیه خود اعلام کرده که قیمت نهایی خودرو به علاوه بیمه، مالیات، عوارض شماره‌گذاری و سایر عوارض قانونی با توجه به تغییراتی که در سال 95 صورت می‌گیرد، دریافت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 خودرو ال90 که در دو کارخانه ایران خودرو و پارس خودرو به تولید می رسد جزو با کیفت ترین محصولات زیر 50 میلیون تومانی بازار خودرو کشور هستند که اخیرا نمره قابل قبولی را در کیفیت به خود اختصاص داده اند.

رنو قصد دارد در سال آینده مدل های جدیدتری از این خودرو را روانه بازار کند که برای دستیابی به چنین هدفی چند سناریو را در نظر گرفته است. نخست آنکه بخشی از کارخانه پارس خودرو و ایران خودرو را خریداری کرده و مستقلا به تولید خودرو بپردازد. دوم هم خود نسبت به سرمایه گذاری اقدام کرده و کارخانه ای جدید در ایران ایجاد کند و در نهایت از طریق نمایندگی رسمی خود اقدام به واردات خودورهای جدید کرده و محصولات به روزتری را روانه بازار کند.

به نظر می رسد با توجه به مذاکرات ایران خودرو با رنو از یک سو و مذاکرات سایپا به این شرکت فرانسوی از سویی دیگر، استراتژی رنو در ایران تغییر کرده و برای تولید محصولات خود در دو خودروساز بزرگ کشور راهبرد جدیدی را تعریف کند.

,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه