اخبار داغ

کسب 17 مدال رنگین بانوان کاراته کار ثلاث باباجانی از مسابقات آسیایی کاراته

کسب 17 مدال رنگین بانوان کاراته کار ثلاث باباجانی از مسابقات آسیایی کاراته
بانوان کاراته کار ثلاث باباجانی با حضور در مسابقات آسیایی کاراته سبک کیو کوشین با کسب 17 مدال رنگین مورد استقبال مردم و ورزش دوستان ثلاث باباجانی قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاخ شمیران، مسابقات بین اللملی کاراته سبک کیوکوشین با میزبانی استان گیلان در آستارا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخ شمیران,

 

,

در این مسابقات که با حضور تیم های از عراق ، ارمنستان ، ترکیه ، آذربایجان و 3 تیم از جمهوری اسلامی برگزار شد.

,

 

,

در پایان این مسابقات بانوان ورزشکار ثلاث باباجانی توانستند با کسب 17 مدال رنگین در جایگاه های برتر این دوره از مسابقات بین المللی قرار بگیرند.

,

 

,

, ,

 

,

سرمربی تیم کاراته بانوان شهرستان ثلاث باباجانی در گفت و گو با خبرنگار شاخ شمیران با تبریک این پیروزی به ورزشکاران ، خانواده آنان و مردم شهرستان ثلاث باباجانی اظهار کرد : کسب مدال های رنگین توسط بانوان ثلاث باباجانی نشان از توان و پتانسیل بالای بانوان شهرستان در ورزش است .

, شاخ شمیران,

 

,

, ,

 

,

سعادت ویسی گفت : در این مسابقات واقعا بانوان ثلاث باباجانی افتخار آفرینی کردند و کسب 17 مدال رنگین گویای این واقعیت است.

,

 

,

ویسی افزود : نسرین نصیری ، رضیه نادری ، رویا محمودی ، آدینا ویسی ، شینا احمدی و کوثر نادری بانوانی بودند که در این دوره از مسابقات توانستند به مقام طلا دست یابند.

,

 

,

, ,

 

,

وی خاطرنشان کرد : سونا احمدی ، سرور سعیدی ، شیلان احمدی ، چیمن شیری ، سروه شفیعی ، دریا شیری ، ژینو احمدی ، سمیرا صالحی توانستند به مقام دوم دست یابند و نسیبه خسروی ، سمیرا شیری و شکوفه تیموری مقام سوم در این مسابقات را کسب کردند.

,

 

,

سرمربی تیم کاراته بانوان شهرستان ثلاث باباجانی در ادامه گفت : نفرات برتر این دوره از مسابقات ، خرداد ماه سال جدید با حضور در اردوی که برای نفرات برتر این مسابقات تدارک دیده شده است برای مسابقات جهانی انتخاب خواهند شد.

,

 

,

, ,

 

,

ویسی در پایان از اسوه مومنی سرپرست تیم بانوان کاراته کار ثلاث باباجانی تقدیر و تشکر کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه