اخبار داغ

آخرین اخبار از تراکتورسازی/

استارت تمرینات تراکتور برای بازی با پاختاکور در دو نوبت/ بازگشت مشروط شفیعی با وساطت بازیکنان

استارت تمرینات تراکتور برای بازی با پاختاکور در دو نوبت/ بازگشت مشروط شفیعی با وساطت بازیکنان
تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای جدال با پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا از صبح امروز آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، دور جدید تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای رویارویی با پاختاکور ازبکستان در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از صبح امروز استارت خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

طبق این گزارش، شاگردان قلعه نویی که پس از برتری بر سایپا روز گذشته را با تصمیم کادرفنی به استراحت پرداخته بودند، صبح امروز راهی سالن شده و وزنه زدند. آنها قرار است بعد از ظهر نیز یک نوبت دیگر روی چمن تمرین کنند.

,

تمرین نوبت بعد از ظهر سرخ پوشان از ساعت 16 در کمپ اختصاصی باشگاه برگزار می‌شود و حضور هواداران و اصحاب رسانه نیز بلامانع اعلام شده است.

,

بازگشت مشروط شفیعی با وساطت بازیکنان

,

دیگر خبر از تیم تراکتورسازی بازگشت مشروط شفیعی به تمرینات این تیم است. طبق اعلام مسئولان این باشگاه و پس از وساطت بازیکنان تیم، امیر قلعه نویی با بازگشت مشروط خالد شفیعی به تمرینات تراکتورسازی موافقت کرده است.

,

جلسه کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی در خصوص رسیدگی به وضعیت این بازیکن عصر امروز برگزار می‌شود.

,

گفتنی است؛ تراکتورسازی در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه - 18 فروردین ماه - از ساعت 19:15 در ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام ره تبریز به مصاف پاختاکور ازبکستان خواهد رفت.

,

شاگردان قلعه نویی که در گروه سوم مسابقات با تیم‌های الهلال عربستان، پاختاکور ازبکستان و الجزیره امارات هم گروه هستند، در پایان دور رفت با 6 امتیاز صدرنشین گروه خود شدند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه