اخبار داغ

سربازان متخلف حق حضور در تیم ملی را ندارند

سربازان متخلف حق حضور در تیم ملی را ندارند
جانشین اداره کل منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قرار بوده پولادی بعد از اتمام قراردادش به ایران بازگردد اما خبر جدیدی از این بازیکن نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار موسی کمالی، در رابطه با بحث های مطرح شده در برنامه شب گذشته 90 پیرامون اعطای مجوز به سربازان برای حضور در تیم ملی اظهار داشت: بارها و بارها در چند سال اخیر چنین درخواست هایی در برنامه 90 و از سوی مسئولان تیم ملی روی آنتن زنده تلویزیون مطرح شده اما ما هم پاسخ مان یک چیز بوده و هیچ تغییری هم در آن به وجود نیامده است. همان گونه که این بازیکنان به سربازان متخلف مشهور شده اند ما هم اعتقاد داریم آنها تخلف کردند و به دلیل مرتکب شدن به یک جرم باید تاوانش را هم پس بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: از نظر ستاد کل نیروهای مسلح تا زمانی که کارت پایان خدمت این بازیکنان صادر نشود حق حضور در تیم ملی را نخواهند داشت. از دوستانی که در تیم ملی مسئولیت دارند نیز درخواست می کنم انرژی و وقت خود را روی این موضوع نگذارند چون باید سیر قانونی خود را طی کند. در ضمن سعی نکنند با یک جریان سازی ما را تحت فشار قرار دهند تا مجوز حضور سربازان در تیم ملی را بگیرند.

,

جانشین اداره کل منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به این سوال که بعد از صدور کارت پایان خدمت بازیکنان سرباز قطعا می توانند در تیم ملی بازی کنند تصریح کرد: بله. تصمیمی که تا به امروز گرفته شده این است که این بازیکنان بعد از پایان خدمت سربازی مجوز حضور در تیم ملی را می گیرند. البته پرونده آنها در دستگاه قضایی باز است و بعدا درباره آنها تصمیم گیری خواهد شد. متاسفانه در بخش ورزشی هیچ کدام از نهادها برخوردی با تخلف این بازیکنان نداشتند. پس حداقل بگذارند دستگاه قضایی با آنها برخورد کند.

,

سردار کمالی در واکنش به اینکه پیروانی اعلام کرده خدمت سربازی بختیار رحمانی به پایان رسیده و مجوز حضورش در تیم ملی صادر شده گفت: هیچ کارت پایان خدمت یا مجوزی برای حضور این بازیکن در تیم ملی صادر نشده است. بختیار رحمانی جزو کسانی بود که بعد از 22 بهمن سال 93 به خدمت سربازی اعزام شده و به همین دلیل اضافه خدمت او به صورت خودکار بخشیده نمی شود. در صورتی که یگان خدمتی او از این بازیکن رضایت داشته باشند می توانند اعلام کنند تا دو سوم اضافه خدمتش بخشیده شود. به نظر می رسد چنین درخواستی از سوی سپاه ارائه شده و در حال بررسی است. در صورتی که این درخواست مورد موافقت قرار بگیرد کار تسویه حساب و صدور کارت پایان خدمت رحمانی انجام می شود. 

,

وی درباره تکلیف برخی بازیکنان تراکتورسازی که گفته می شود خدمت سربازی شان پیش از پایان فصل به پایان رسیده، اذعان داشت: هر زمان که خدمت سربازی این بازیکنان به پایان برسد، دیگر آنها تعهدی نسبت به باشگاه نظامی ندارند و می توانند جدا شوند. ادامه کار آنها بستگی به توافق میان بازیکن و باشگاه دارد. 

,

سردار کمالی در پایان درباره شایعه پناهنده شدن مهرداد پولادی در انگلیس و عدم بازگشت او به ایران با وجود اتمام قراردادش با تیم قطری خاطرنشان کرد: خبر جدیدی از وضعیت مهرداد پولادی به ما اعلام نشده اما در صورتی که اگر موضوع پناهنده شدن او هم صحت داشته باشد تفاوتی از نظر خدمتی برای این بازیکن نخواهد داشت. قرار بوده پولادی بعد از اتمام قراردادش به ایران بازگردد اما باید دلیل چنین اتفاقاتی را از فدراسیون و خود بازیکن جویا شویم.

,

کاپ

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه