اخبار داغ

در سومین همایش اسوه های صبر و مقاومت استان کرمانشاه؛

از کتاب «دایه» با موضوع دفاع مقدس رونمایی شد

از کتاب «دایه» با موضوع دفاع مقدس رونمایی شد
کتاب دفاع مقدسی «دایه» اثر نویسنده کرمانشاهی همزمان با برگزاری سومین جشنواره صبر و مقاومت در استان کرمانشاه رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از طاق نیوز، سومین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت ظهر امروز یکشنبه با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، فرمانده نیروی انتظامی استان، مدیرکل بنیاد شهید، مشاور عالی استاندار، معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و جمعی دیگر از مسئولان استان کرمانشاه در محل سالن همایش های اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طاق نیوز،,

این جشنواره هر ساله به مناسبت گرامیداشت مقام زن و تولد حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خمینی(ره) در استان های مختلف کشور ایران و کشورهای دیگر برگزار می شود.

,

این جشنواره به همت ادارات کل مانند بنیاد شهید، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و همکاری فرماندهی نیروی انتظامی، مرزبانی و سپاه، کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9 هزار و 800 شهید استان کرمانشاه، قرارگاه  ارتش منطقه ای، ، سازمان صنعت و معدن و تجارت و برخی دیگر از ادارات کل  استان برگزار شد.

,

در این جشنواره از کتاب «دایه» اثری از «زهرا یگانه» نویسنده کرمانشاهی شامل مجموعه داستان های کوتاه دفاع مقدس که با حمایت کنگره شهدای استان و اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در 2000  تیراژ به چاپ رسیده، رونمایی شد.

,

هم چنین در این جشنواره از چندین تن از مادران و همسران شهدا، جانبازان و ایثارگران استان کرمانشاه نیز با اهدای لوح و جوایزی تجلیل به عمل آمد و پدر شهید سلمان نقش بندی از شهدای شاخص استان نیز در این جشنواره در وصف امام علی(ع) به شعرخوانی پرداخت.

,

 انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه