اخبار داغ

دستور ویژه هاشمی برای پیگیری قتل دختر شش ساله در ورامین

دستور ویژه هاشمی برای پیگیری قتل دختر شش ساله در ورامین
استاندار تهران از دستور ویژه به تمامی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی استان برای پیگیری حادثه تلخ قتل دختر شش ساله افغانستانی در ورامین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران نیوز، سیدحسین هاشمی استاندار تهران در حاشیه نشست هماهنگی برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمهیدات لازم از سوی دستگاه امنیتی استان تهران برای پیگیری دقیق حادثه و روشن شدن زوایا و دلایل آن اندیشیده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,


وی با بیان اینکه به خانواده مقتول قول داده شد که این قضیه به صورت جدی پیگیری شود، عنوان کرد: درهمین ارتباط نمایندگانی از سوی استانداری تهران در آیین ختم این دختر شش ساله حضور پیدا کردند تا تسلی خاطر و آرامشی برای خانواده مقتول باشد.

,
,


استاندار تهران ضمن دعوت ایرانیان و اتباع افغان ساکن در منطقه به حفظ آرامش، تصریح کرد: ساکنان منطقه مطمئن باشند این قضیه به صورت جدی پیگیری می شود و کوتاهی در این خصوص انجام نخواهد گرفت.

,
,


ستایش دختربچه شش ساله افغانستانی ساکن بخش خیرآباد ورامین بود که روز یکشنبه وقتی از خانه خارج شده بود از سوی پسر ۱۷ ساله ای (ا.پ) ربوده و پس از هتک حرمت، به قتل می رسد.

,
,


قاتل در روز جنایت توسط نیروی انتظامی دستگیر شده و پرونده قضایی این حادثه در مراجع ذیصلاح درحال رسیدگی است.

,
,


شهرستان ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

,
,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه