اخبار داغ

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی خبر داد؛

تشکیل ساختار اداری پلیس راه تربت حیدریه به مشهد/ 100 کشته در تلفات جاده ای منطقه تربت حیدریه

تشکیل ساختار اداری پلیس راه تربت حیدریه به مشهد/ 100 کشته در تلفات جاده ای منطقه تربت حیدریه
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از تصویب و تشکیل ساختار اداری درجه یک پلیس راه تربت حیدریه به مشهد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت، سرهنگ هادی امیدوار در کارگروه تخصصی ترافیک منطقه تربت حیدریه با بیان این مطلب افزود: با توجه به فقدان ساختار اداری پلیس راه در محورهای مواصلاتی تربت حیدریه به مشهد، پوشش ترافیکی در این منطقه به فقر رسیده بود و لذا ساماندهی پلیس راه این منطقه با پیگیری های مستمر به نتیجه رسیده و ساختار اداری آن در سازمان پلیس راهور کشور تصویب و بعنوان پلیس راه درجه یک ابلاغ شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی تصریح کرد: محورهای مواصلاتی تربت حیدریه به مشهد از موقعیت استراتژیکی بالای برخوردار است و ساماندهی پلیس راه یکی از اولویت های ما در سال جاری می باشد و امیدواریم تا پایان امسال این اقدام مهم به پایان برسد.

,

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اظهار کرد: 5 هزار متر زمین در مقابل کارخانه کاشی تربت حیدریه با اعتباری حدود 15 میلیارد ریال برای تشکیل ساختار اداری درجه یک پلیس راه تربت حیدریه به مشهد اختصاص یافته و انتظار داریم با توجه به اینکه سازه آن آماده است، این کار تا پایان سال 95 به اتمام برسد.

,

امیدوار گفت: تلفات جاده ای  یک سال گذشته در محورهای مواصلاتی منطقه تربت حیدریه شامل؛ کاشمر، رشتخوار، مه ولات، زاوه و تربت حیدریه به مشهد 100 کشته بوده و لذا این نیاز را ایجاد کرد تا اهتمام ویژه ای به کیفیت مباحث ترافیکی در این محورها داشته باشیم.

,

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی تلفات جاده ای ایام نورز منطقه تربت حیدریه را 11 نفر عنوان و بیان داشت: طبق بررسی کارشناسان مهمترین دلیل تلفات جاده ای در این منطقه انحراف به چپ و عدم رعایت حق تقدم ذکر شده و همچنین عواملی از قبیل سرعت غیر مجاز بر دلایل خطای انسانی تلفات حاده ای صحه گذاشته است.

,

وی اذعان کرد: در 20 روز تعطیلات نوروزی 850 هزار وسایل نقلیه از این منطقه عبور کرده و میانگین روزانه  آن 16 هزار دستگاه و در اوج ترافیک 24 هزار دستگاه بوده است.

,

کارگروه تخصصی ترافیک منطقه تربت حیدریه با حضور فرمانداران، روسای اداره راه و شهرسازی و فرماندهان پلیس راههای تربت حیدریه، رشتخوار، زاوه و مه ولات پیش از ظهر امروز در تربت حیدریه برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه