اخبار داغ

معاون حقوقی و پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان:

جوانان فعال در سمن ها، افراد منتخب و نخبه هستند/مسئولان باید جوابگوی جوانان باشند

جوانان فعال در سمن ها، افراد منتخب و نخبه هستند/مسئولان باید جوابگوی جوانان باشند
معاون حقوقی و پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه جوانان فعال در سازمان های مردم نهاد، افراد منتخب و نخبه هستند، اظهار کرد: مسئولان باید جوابگوی خواسته های جوانان باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا, امیر رضا خادم شامگاه سه شنبه در جمع سازمان های مردم نهاد زنجان با بیان اینکه همکاری وزارت ورزش و جوانان با اداره کل های شهرستان ها، همکاری و ارتباط مدیریتی است، اظهار کرد: باید در شهرستان ها، بیشتر به حوزه جوانان بیشتر بها داده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا, , امیر رضا خادم شامگاه سه شنبه در جمع سازمان های مردم نهاد زنجان با بیان اینکه همکاری وزارت ورزش و جوانان با اداره کل های شهرستان ها، همکاری و ارتباط مدیریتی است، اظهار کرد: باید در شهرستان ها، بیشتر به حوزه جوانان بیشتر بها داده شود.,

وی با بیان اینکه جوانان فعال در سمن ها، افراد منتخب هر استان هستند، افزود: مسئولان باید جوابگوی خواسته ها و دغدغه های جوانان باشند.

,

معاون حقوقی و پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه سمن های فعال کشور، باید ماهیت ا اجرایی پیدا کنند، بیان کرد: باید تفکر، بعضی از مسئولان به سمن ها تغییر یابد.

,

خادم با بیان اینکه باید خود سمن ها، با فعالیت چشمگیر، جایگاه خود را در بین مسئولان و ادارات پیدا کنند، تصریح کرد: سمن ها، می توانند با فعالیت های موثر و ارتباط گیری با سمن های دیگر، سطح کیفی سمنشان را ارتقاء دهند.

,

*50 سمن مجوزدار در زنجان وجود دارد

, *50 سمن مجوزدار در زنجان وجود دارد,

 حمید حسنی، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه استان زنجان، دارای 50 سمن مجوز دار از سوی ورزش و جوانان استان است، اظهار کرد: از این تعداد 46 سمن در استان فعال است.

,

وی با بیان اینکه سه سمن غیر فعال و یک سمن نیمه فعال در استان وجود دارد، افزود: 44 سمن در شهرستان زنجان فعالیت می کند.

,

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه 6 سمن در شهرستان های، استان زنجان فعالیت می کند، بیان کرد: هنوز در بعضی از شهرستان های استان، سمنی به ثبت نرسیده است.

,

حسنی با بیان اینکه در شهرستان زنجان مجوز تشکیل 14 سمن در دست اقدام است، تصریح کرد: در شهرستان های استان نیز مجوز تشکیل هشت سمن در حال صادر شدن است.

,

وی با بیان اینکه هشت سمن در استان زنجان با موضوع اجتماعی، 19 سمن با موضوع فرهنگی، سه سمن با موضوع فرهنگی و رزشی، سه سمن با موضوع محیط زیست، پنج سمن با موضوع گردشگری، 6 سمن با موضوع علمی و پژوهشی، دو سمن با موضوع هنری و ادبی و یک سمن با موضوع امورخیریه در استان فعالیت می کند، خاطرنشان کرد: مجموع سمن های استان 50 عدد می باشد.

,

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به تشکیل جلسه ستاد ساماندهی جوانان در زنجان، افزود: در مجموع 43 جلسه در استان زنجان برای ساماندهی امور جوانان در استان تشکیل شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه