اخبار داغ

رئیس آموزش و پرورش دزفول:

وجود ۲ هزار خیر مدرسه ساز در دزفول/ کسب ۲۲ مقام در مسابقات قرآنی استان

وجود ۲ هزار خیر مدرسه ساز در دزفول/ کسب ۲۲ مقام در مسابقات قرآنی استان
رئیس آموزش و پرورش دزفول، با اشاره به برگزاری هیجدهمین جشنواره خیرین خوزستان در دزفول، گفت: خیرین دزفول در این جشنواره بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز مدارس دزفول متعهد شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دزفول امروز: غلامرضا نصراله پور، با تجلیل از خیرین فعال در حوزه مدرسه سازی و کمک به آموزش و پرورش در شهرستان دزفول، اظهار کرد: برآوردهای اولیه از تعهد خیرین مدرسه ساز دزفول در هیجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خوزستان در دزفول، رقمی بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال است که با قیمت گذاری زمین های اهدای به آموزش و پرورش در این جشنواره، این رقم افزایش خواهد یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دزفول امروز,

رئیس آموزش و پرورش دزفول، از تعهد ساخت ۱۰ باب مدرسه توسط بنیاد برکت در این جشنواره خبر داد و افزود: بنیاد برکت تا کنون سه مدرسه را در مناطق محروم و حاشیه ای شهرستان دزفول تکمیل و تحویل آموزش و پرورش داده است و سه مدرسه دیگر نیز مقدمات ساخت آنها را در حال انجام است که با این تعهد جدید، بنیاد برکت ساخت ۱۶ مدرسه را در دزفول متعهد شده است.

,

وی، خاطر نشان کرد: این مدارس، از ۶ کلاسه تا ۱۲ کلاسه متناسب با شرایط هر منطقه طراحی و اجرا می شوند.

,

نصراله پور، خیرسازی و آموزش کارهای خیر به کودکان را یکی از سنت های خوب شهرستان دزفول اعلام و گفت: دوهزار خیر در شهرستان دزفول به ثبت رسیده که در میان آنها کودکان و نوجوانانی وجود دارد که با پرداخت ۱۰۰ هزار ریال تا ۵۰۰ هزار ریال در این امر خداپسند مشارکت نموده اند.

,

نصراله پور افزود: ساخت دو باب نمازخانه، تعهد پرداخت یک میلیارد ریال برای خرید وسائیل سرمایشی، اهدای زمین و وجوه نقدی دیگر تعهدات خیرین دزفول در این جشنواره بوده است.

,

وی همچنین از برگزاری اعتکاف برای دانش آموزان دختر و پسر برای اولین بار در دزفول خبر داد و با تاکید بر استقبال گسترده دانش آموزان از اعتکاف، خاطر نشان کرد: در حالی که ۵۰ نفر برای اعتکاف دانش آموزان دختر و ۵۰ نفر برای اعتکاف دانش اموزان پسر ظرفیت تعیین شده بود که با استقبال بسیار زیاد، ۱۷۰ نفر از دانش اموزان دختر در این اعتکاف ثبت نام و شرکت کردند.

,

رئیس آموزش و پرورش دزفول، کسب ۴ مقام برتر در جشنواره جابر بن حیان را از دیگر افتخارات دانش اموزان دزفول عنوان کرد و گفت: دانش آموزان مستعد دزفولی نیز در مسابقات قرآن و عترت استان خوزستان خوش درخشیدند و از ۲۲ دانش اموز دزفولی شرکت کننده در این مسابقه، ۲۰ نفر حائز رتبه برتر و ۵ نفر به مسابقات کشوری قرآن راه پیدا کردند.

,

وی ادامه داد: از دیگر افتخارات دانش اموزان شهرستان دزفول، دیدار ۴۵ نفر از اعضای انجمن های اسلامی با رهبر انقلاب در چهارشنبه هفته گذشته بود که شهرستان دزفول، جزو شهرستانهایی بود که بیشترین تعداد دانش آموز را برای این دیدار به تهران اعزام کرده بود.

,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه