اخبار داغ

فیروزه در گفت و گو با خبرنگار اترک نیوز اعلام کرد:

تعیین تکلیف تحویل گلستان شهر، پس از ابلاغ حکم شهردار جدید

تعیین تکلیف تحویل گلستان شهر، پس از ابلاغ حکم شهردار جدید
نائب رئیس شورای شهر بجنورد گفت: پس از ابلاغ حکم شهردار جدید، مذاکرات با اداره کل راه و شهرسازی درباره شروط واگذاری گلستان شهر به شهرداری بجنورد تعییین تکلیف خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اترک نیوز  رضا فیروزه، نائب رئیس شورای شهر بجنورد اظهار کرد: اسکان جمعیت در شهرک اقماری گلستان شهر بر اساس سیاست های دولت قبل انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اترک نیوز,

فیروزه با بیان اینکه شهرک های اقماری نیازمند دریافت خدمات شهری هستند، تصریح کرد: با توجه به اینکه تاکنون شهرک اقماری گلستان شهر به شهرداری بجنورد تحویل نشده است، شهرداری بجنورد فقط در حد توان خود به این شهرک خدمات حداقلی را ارائه داده است.

,

وی افزود: ارائه خدمات اصلی به این شهرک باید پس از واگذاری آن به شهرداری بجنورد نهایی شود.

,

وی اعلام کرد: واگذاری این شهرک اقماری به شهرداری بجنورد باید پس از انجام مذاکرات با اداره کل راه و شهرسازی، تعیین تکلیف شروط این واگذاری و رفع اختلاف نظرها میان این دو نهاد همچنین تنظیم صورت جلسه مذاکرات انجام شود.

,

فیروزه افزود: این مذاکرات پس از ابلاغ حکم شهردار جدید در دستور کار قرار خواهد گرفت.

,

وی در بخشی دیگر از سخن خود به شهرک اقماری ولی عصر نیز اشاره کرد و گفت: هر چند که این شهرک در محدوده خدمات شهری بجنورد واقع است، با این وجود، این شهرک تاکنون آنطور که باید و شاید از خدمات اصلی شهری برخوردار نبوده است.

,

وی با بیان اینکه تاکنون فقط یک سری از خدمات حداقلی به این شهرک ارائه شده است، اعلام کرد: ساکنان این شهرک طی تماس هایی با شورای شهر از خدمات رسانی شهرداری بجنورد گلایه کرده و خواستار توجه جدی شهرداری بجنورد به این شهرک شده اند.

,

نائب رئیس شورای شهر بجنورد با تصریح بر این مطلب که ترمیم آسفالت مسیر این شهرک از مهمترین مطالبات ساکنان این منطقه بوده است، عنوان کرد: توجه به ارائه خدمات رسانی به شهرک های اقماری شهر بجنورد در اولویت برنامه های سال جاری شهرداری بجنورد خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه