اخبار داغ

نقده صاحب M.R.I پیشرفته شد

نقده صاحب M.R.I پیشرفته شد
انتظارها به پایان رسید و معاون وزیر بهداشت به نقده آمد تا در آیین افتتاح دستگاه پیشرفته M.I.R بیمارستان امام نقده(ره) شرکت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سولدوز خبر،   دستگاه پیشرفته M.R.Iدر شهر نقده با حضور معاون وزیر بهداشت، نماینده مردم نقده در مجلس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی و مسئولین شهری نقده به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سولدوز خبر,

آقازاده قائم مقام وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در این مراسم کل اعتبار هزینه شده برای تجهیزات پزشکی استان را 55 میلیارد تومان عنوان کرد و در عین حال گفت: "بیس بودجه پزشکی آذربایجان غربی پایین است.

,

وی همچنین از ساخت 180 خانه بهداشت در طول یک سال و نیم در سطح استان خبر داد و آن را کاری جهادی و بسیجی وار عنوان کرد.

,

آقازاده با تقدیر از فعالیت دولت حسن روحانی در طرح تحول سلامت اظهار امیدواری کرد که تجهیز نقده به دستگاه سی.تی.اسکن نیز در آینده ای نزدیک عملی شود.

,

 

,

امام جمعه نقده با یادآوری ضرورت توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) نقده از معاون وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی درخواست کرد تا به ساختمان اهدائی برادران بنابی توجه کرده و آن را تجهیز کنند تا مردم با کمترین هزینه از امکانات پزشکی پیشرفته بهره مند شوند.

,

 

,

نماینده مردم نقده، اشنویه و محمدیار در مجلس شورای اسلامی نیز با تشریح موقعیت استراتژیک شهرستان نقده تأکید کرد که باید وابستگی شهرهای همجوار به نقده را افزایش دهیم.

,

عبدالکریم حسین زاده همچنین از کامل شدن مجوز ارتباط ریلی بین نقده و مرز تمرچین خبر داد و گفت: من به دنبال نقده ای درآمدزا هستم.

,

 

,

در ابتدای این مراسم، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نقده گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این حوزه را برای حاضرین تشریح کرد.

,

سلمان حقی با اشاره به چالش های پیش روی بیمارستان های نقده از آغاز عملیات تجهیز بخش های ویژه خبر داد و بر ضرورت توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) نقده به 220 تختخواب که از مصوبات دولت گذشته بود تأکید کرد.

,

وی همچنین عمر بیمارستان زنان در نقده را 50 سال عنوان کرد و افزود: این بیمارستان خیلی قدیمی است و راه اندازی آن موقتی است.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان نقده همچنین از اجرای آزمایشی طرح "ایرا پن" در نقده تقدیر کرد و گفت: برای راه اندازی سطح دوم خدمات نیاز به تجهیزاتی مثل آندوسکوپی و ماموگرافی هستیم.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

 

,

دستگاه پیشرفته M.R.Iنقده، علاوه بر پوشش کامل مردم نقده توانایی ارائه خدمات به مردم شهرهای اشنویه، پیرانشهر، سردشت و کشور عراق را نیز دارد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه