اخبار داغ

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره)ساری خبر داد:

آزمایشگاه درمانگاه مرحوم مصطفویان بیمارستان امام خمینی(ره) ساری راه اندازی شد

آزمایشگاه درمانگاه مرحوم مصطفویان بیمارستان امام خمینی(ره) ساری راه اندازی شد
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) ساری از راه اندازی مرکز آزمایشگاهی درمانگاه تخصص مرحوم مصطفویان بیمارستان امام خمینی(ره) ساری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کارمندشمال، میثاق شفیع زاد در جمع خبرنگاران از راه اندازی مرکز آزمایشگاهی درمانگاه تخصصی مرحوم مصطفویان بیمارستان امام خمینی(ره) خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کارمندشمال,

وی تصریح کرد: خدمات این آزمایشگاه مربوط به پزشکان متخصصی است که در این مرکز به بیماران خدمات ارائه می‎دهند.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) ساری اضافه کرد: این آزمایشگاه با هدف کمک به بیماران درمانگاه تخصصی مرحوم مصطفویان و برای کاهش مراجعات بیماران به آزمایشگاه بیمارستان در برنامه کاری قرار گرفت و فعالیتش را از امروز آغاز کرد.

وی در ادامه به فعالیت درمانگاه تخصصی مرحوم مصطفویان اشاره کرد و یادآور شد: در این مرکز درمانی سرپایی پزشکان متخصص و فوق تخصص با تعرفه دولتی به بیماران خدمات می‌دهند.

شفیع‌زاد خاطر نشان کرد: درمانگاه مرحوم مصطفویان به صورت صبح و عصر در حوزه های درمانی ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، طب فیزیکی، کنترل درد و روماتولوژی به بیماران خدمات می‌دهد.

وی اضافه کرد: در بخش داخلی نیز بیماران می‎توانند از خدمات پزشکان دیابت، گوارش، ریه، جراحی عمومی، نفرولوژی، اورولوژی و غدد و همچنین زنان و بارداری خدمات دریافت کنند.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) ساری با اعلام اینکه سیستم نوبت دهی این مرکز درمانی نیز به صورت تلفنی گویا و الکترونیکی انجام می‌شود خاطر نشان کرد: نوبت‌ دهی بیماران در این مرکز یک روز قبل از مراجعه انجام می‎شود.

وی اضافه کرد: بیمارانی که نیاز به مراجعه به متخصص دارند و تاحدودی از وضعیت عادی خارج شدند نیز می‎توانند با مراجعه حضوری نسبت به دریافت خدمات اقدام کنند.

شفیع زاد اضافه کرد: شماره تلفن‌های ۳۳۳۶۹۹۷۰-۷۱و نیز شماره هاری ۳۳۳۶۹۹۱۲-۳۱ از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۴ شب برای دریافت نوبت تلفنی اختصاص داده شد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه