اخبار داغ

در جشنواره خیرین مدرسه ساز گنبدکاووس مطرح شد؛ٰ

کمک ۳۲ میلیونی دانش آموزان خیر گنبدی تا تراکم تقریبی ۴۰ نفر در هر کلاس

کمک ۳۲ میلیونی دانش آموزان خیر گنبدی تا تراکم تقریبی ۴۰ نفر در هر کلاس
کمک ۳۲ میلیونی دانش آموزان خیر گنبدی و کمبود فضا آموزشی و تراکم تقریبی ۴۰ نفر دانش آموزان گنبدی در هرکلاس، خبرهایی بود که در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز گنبدکاووس از سوی مسئولین مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه ؛ رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گنبدکاووس  از هزینه ساخت مدرسه با متراژی یک میلیون تومان خبر داد و افزود: سال گذشته با کمک خیرین در بخش داشلی برون ۳ مدرسه با ظرفیت ۶کلاس و در بخش مرکزی نیز ۲ مدرسه با ظرفیت ۸ کلاس احداث  و ۲ مدرسه دیگر نیز در بخش داشلی برون کلنگ زنی زده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه,

IMG_9960

, IMG_9960, IMG_9960,

فرید عابدی از واگذاری ۳ مدرسه به بخش دولتی در جهت تکمیل و تحویل آن خبرداد و افزود:سال ۹۴، ۳۲ میلیون کمک های دانش آموزان خیر گنبدی جمع آوری شد، که مشابه همین مقدار هم فرهنگیان با پرداخت ماهانه به این مجمع کمک کردند.

,

عابدی در پایان با تاکید بر مشارکت ادارات و کارمندان در این کار خداپسندانه، از مسئولین خواست تا به جریان سازی این فرهنگ کمک کنند.

,

تراکم تقریبی ۴۰ نفری دانش آموزان در هر کلاس/کمبود فضای آموزشی در سطح شهرستان

,

رئیس اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز در این جشنواره به اشاره به اهمیت کارهای خداپسندانه ، تصریح کرد: در راه رضای خدا هزینه کردن و پرداخت اموال خیر دشوار و سخت است که خیرین مدرسه ساز با انجام این کار در راه رضای خدا،از  پاداش اخروی و حسنه برخوردا شدند.

,

علیرضا حسین زاده با اشاره به مشکلات و معضلات اجتماعی در جامعه، اظهارکرد: گروهها و مجمع های خیر زیادی با فعالیت گسترده در سطح جامعه وجود دارند، ولی مشخص است که خیرین مدرسه ساز فهمیدند مبدا تمام آسیب ها کجاست وچگونه حل خواهد شد.

,

IMG_9947

, IMG_9947, IMG_9947,

وی با اشاره به تراکم  ۴۰ نفری دانش آموزان گنبدی درمدارس شهرستان، افزود: بلند مرتبه سازی ها در حوزه ساختمان و افزایش تراکم جمعیت در شهرستان از دلایل کمبود مدرسه در شهر گنبدکاووس است که کارگروهی برای بررسی و بهبود کمبودهای فضای آموزشی و پرورشی در سطح شهرستان تشکیل شده است.

,

وی با بیان اینکه اهمیت به بخش آموزش و پرورش می تواند راهگشای مشکلات و معضلات باشد، بر ضرورت تقویت و کمک هرچه بیشتر مجمع خیرین تاکید کرد.

,

گفتنی است هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز گنبدکاووس در مجتمع رفاهی فرهنگیان این شهرستان با برنامه های فرهنگی،هنری از سوی دانش آموزان همراه بود.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه