اخبار داغ

انهدام 220 کارگاه ساخت شیشه در کشور

انهدام 220 کارگاه ساخت شیشه در کشور
قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از انهدام 220 کارگاه ساخت شیشه و کشف یک‌هزار و 800 کیلوگرم شیشه طی سال گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از انهدام 220 کارگاه ساخت شیشه و کشف یک‌هزار و 800 کیلوگرم شیشه طی سال گذشته خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علیرضا جزینی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی با اشاره به مشکل مصرف مواد روان‌گردان و شایع شدن در بین نسل جوان گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در امر مبارزه با مواد مخدر پیشگیری، درمان، کاهش آسیب‌ها، مقابله و همچنین حمایت‌های اجتماعی را دنبال می‌کنیم.

,

وی با اشاره به کشف 617 تن مواد مخدر در سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته موفق به کشف یک‌هزار و 800 کیلوگرم شیشه شدیم و 220 کارگاه تهیه شیشه نیز منهدم شد.

,

قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به توفیقات به دست آمده در امر مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: در بخش درمان نیز اقدامات قابل توجهی انجام شده است که از جمله آنها می‌توان عنوان کرد که در حال حاضر 790 هزار نفر در حال درمان هستند.

,

جزینی با اشاره به اینکه میزان ماندگاری در درمان مواد مخدر کم است، تصریح کرد: طبق برآوردهای صورت گرفته تنها 20 درصد افرادی که مورد درمان قرار می‌گیرند به صورت کامل مصرف مواد مخدر را ترک می‌کنند.

,

وی با اشاره به اینکه 20 درصد افرادی که مواد مخدر مصرف می‌کنند در قشر کارگران هستند، افزود: در حوزه آموزشی و کارگری نگرانی‌هایی وجود دارد.

,

قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از امضای تفاهمنامه‌ای با دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این خصوص با همکاری علما و ارائه آموزش‌های لازم می‌خواهیم مسئله پیشگیری را به یاری مبلغان گسترش دهیم.

,

جزینی با اشاره به ضرورت افزایش میزان مشارکت‌های اجتماعی و مردمی در امر مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: مبارزه با مواد مخدر یک امر ملی و همگانی است، این در حالی است که ما در عرصه بین‌المللی شاهد همکاری لازم نیستیم.

,

وی با اشاره به تولید هفت هزار تن مواد مخدر در افغانستان در هر سال گفت: بخشی از این مواد مخدر تولید شده در کشور ما کشف می‌شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه