اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان:

تعامل دستگاه قضایی و انتظامی، لازمه تداوم نظم و امنیت است

تعامل دستگاه قضایی و انتظامی، لازمه تداوم نظم و امنیت است
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در نشست تعاملی با سرپرست محاکم جزایی دادگستری کرمان بر تعامل دستگاه قضایی و انتظامی برای تداوم نظم و امنیت موجود تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "آرمان کرمان"؛ "عبدالعلی روانبخش" در نشست تعاملی با قاضی "علی میرزا بیگی" رئیس محاکم کیفری دادگستری کرمان که با حضور فرماندهان، معاونان، مدیران و رؤسای کلانتری و پاسگاههای انتظامی شهرستان کرمان برگزار شد، تعامل دستگاه قضائی و انتظامی را باعث افزایش امنیت در جامعه دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "آرمان کرمان", "آرمان کرمان",

وی افزود: هرچه دستگاه قضائی و نیروی انتظامی با هم تعامل و هماهنگی بیشتر داشته باشند، فضای ارتکاب جرم برای مجرمان تنگ تر و مردم احساس امنیت بیشتری خواهند کرد.

,

روانبخش اضافه کرد:هدف مشترک هر دو مجموعه خدمت و جلب رضایت شهروندان است که امیدواریم در این زمینه موفق عمل کرده باشیم.

,

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در این جلسه به فعالیت ها و ماموریت های پلیس شهر کرمان اشاره کرد و گفت: تعامل خوب و سازنده برای پیشبرد اهداف مشترک ناجا و دستگاه قضا لازم و ضروری است.

,

روانبخش برخورد قاطع هر دو دستگاه با مخلان نظم و امنیت را نیز ضروری دانست و افزود: برخورد قاطع با این افراد، امنیت پایدار را برای جامعه در پی خواهد داشت.

,

وی با اشاره به این که امنیت حاکم در شهرستان کرمان در حد مطلوب است، اظهار داشت: افزایش همکاری ها بین دو دستگاه زمینه تسریع در رسیدگی به امور، رفع نواقص و مشکلات و بهبود خدمات دهی و پاسخگویی را به دنبال خواهد داشت.

,

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: مقوله امنیت یک فرایند کمی و احساس امنیت مقوله ای کیفی است؛ لذا باید تلاش همه جانبه ای در شهرستان صورت گیرد تا مردم امنیت موجود را احساس کنند.

,

وی با بیان این که ایجاد امنیت و عدالت از مطالبات به حق مردم است، افزود: تعامل مناسب دستگاه قضایی و نیروی انتظامی باعث امنیت و اجرای عدالت در جامعه خواهد شد.

,

سرهنگ روانبخش در ادامه در این دیدار نیز با تاکید بر همکاری و تعامل تنگاتنگ دادگستری با نیروی انتظامی به عنوان ضابط قضایی ، تامین امنیت برای آحاد جامعه را بسیار مهم توصیف کرد.

,

فرمانده نتظامی شهرستان کرمان بر تعامل دستگاه قضایی و انتظامی برای تداوم نظم و امنیت موجود تاکید کرد و گفت: تعامل این دو دستگاه اعتماد عمومی را نیز به همراه خواهد داشت.

,

گفتنی است، در این دیدار مسئولان انتظامی دیدگاه ها و پیشنهادات خود را برای هر چه بهتر شدن خدمات رسانی به مردم و رفع موانع قضایی ارائه کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه