اخبار داغ

شهردار دوست محمد:

اضافه کار کارکنان شهرداری پس از دوازده سال پرداخت شد/ الویت اول شهرداری فضای سبز شهر است

اضافه کار کارکنان شهرداری پس از دوازده سال پرداخت شد/ الویت اول شهرداری فضای سبز شهر است
شهردار دوست محمد گفت: پس از دوازده سال فعالیت شهرداری در شهر دوست محمد، نخستین بار در سال 95 اضافه کار کارکنان شهرداری پرداخت شد تا کارمندان این سازمان بتوانند با روحیه بهتری به امور کار های شهری بپردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از ندای هیرمند؛شهرداری از جمله سازمان هایی است که  با توجه به فعالیت های مفید میتواند در امور شهری و همچنین زیبا سازی شهر میسر واقع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای هیرمند,

شهرستان هیرمند پس از سالها مدیریت ضعیف در این سازمان با انتخاب شهردار چهارم، این روزها را با توجه به فعالیت چشم گیر شهرداری در آرامش کاری رو به پیشرفت سپری می کند که امید است این فعالیت ها همچنان در راه آبادانی شهرستان مرزی هیرمند ادامه داشته باشد.

,

اضافه کار کارکنان شهرداری پس از دوازده سال پرداخت شد

, اضافه کار کارکنان شهرداری پس از دوازده سال پرداخت شد,

مهدی پودینه شهردار شهر دوست محمد از پرداخت اضافه کار به کارکنان این سازمان خبر داد و افزود: پس از دوازده سال فعالیت شهرداری در شهر دوست محمد، نخستین بار در سال 95 اضافه کار کارکنان شهرداری پرداخت شد تا کارمندان این سازمان بتوانند با روحیه بهتری به امور کار های شهری بپردازند.

,

وی افزود: کارکنان شهرداری از جمله قشر زحمت کش جامعه محسوب می شوند که متاسفانه هیچ گاه در چشم نبوده اما با وجود تمام مشکلات باز هم در امور کارها کوتاهی نکرده اند  از این رو  حقوق و مزایای این قشر باید به موقع و سر وقت پرداخت شود.

,

الویت اول شهرداری فضای سبز شهر است

, الویت اول شهرداری فضای سبز شهر است,

شهردار شهر دوست محمد بیان داشت:  با توجه به اینکه فضای سبز میتواند چهره ی زشت شهر را به شکل باورنکردنی زیبا سازد فضای سبز شهرستان در الویت کارها قرار دارد.

,

وی ابراز کرد: در شش ماه آینده تغییرات بخصوصی از شهر دوست محمد به چشم خواهد خورد که قطعا رضایت مندی شهروندان که مهترین مولفه این سازمان است را در پی خواهد داشت.

,

پودینه خاطر نشان کرد: محله کندو اولیا شهر دوست محمد از وضعیت خوبی از نظر بهداشتی برخوردار نیست، به همین جهت برنامه های خاصی در جهت پیشرفت در این محله برنامه ریزی شده است.

,

وی ادامه داد: سطل های زباله ای در جهت رفاه شهروندان محله کندو خریداری شده است که به زودی در محل نصب خواهد گردید و امید میرود که شهروندان خود در امر نگهداری آنان کوشا باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه