اخبار داغ

با حضور فرهیختگان و نخبگان فراهانی؛

همایش وفاق همدلی فراهانی ها برگزار شد+ عکس

همایش وفاق همدلی فراهانی ها برگزار شد+ عکس
همایش وفاق همدلی فراهانی ها با حضور فرهیختگان و نخبگان فراهانی در سراسر کشور در تهران برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ همایش وفاق همدلی فراهانی ها با حضور فرهیختگان و نخبگان فراهانی در سراسر کشور در تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,
محمد حسینی، نماینده منتخب مردم تفرش، آشتیان و فراهان ضمن تشکر از حضور میهمانان گفت: من برای پیشبرد اهداف و توسعه فراهان به کمک و مساعدت همه بزرگان و عزیزان نیازمندم، افراد دعوت شده به نمایندگی از فراهانی ها در این مکان گرد هم آمده اند و امیدوارم با هم اندیشی و تفکر یک تشکل و حزب مفیدی را تشکیل و به فراهان تقدیم کنیم.
,
 
,
سید هاشم شیرین آبادی یکی از مدعوین جلسه، گفت: امسال سال پر افتخار و بزرگی برای فراهان بود، چون فرزندان فراهان در فراهان، قم و قزوین پیروز و سرافراز شدند و افتخار بزرگی نصیب فراهان شد.
,
وی افزود: این موفقیت ما در فراهان مرهون تلاش و بزرگواری امام جمعه محبوب شهرستان است و همدلی و اتحاد که ایشان در شهرستان ایجاد کردند ما را مدیون خود نمودند، سالیان درازی در آرزوی این بودیم که فراهانی به مجلس راه یابند و فضل الهی در نهایت نصیب ما شد.
 
,
,

حجت الاسلام علی درستکار، امام جمعه فراهان گفت: تشکر از همه عزیزانی که با شرکت خود در این مجلس باعث افتخار فراهان شدند و نام پرآوازه فراهان را پر آوازه تر کردند،  اینک فرزند فراهان به مجلس راه یافته و با همت همه مردم باید بازویی برای جناب آقای حسینی باشیم و با همکاری و همفکری خود، یاوران ترقی و پیشرفت وی در منطقه باشیم.
,
,
 
,
 
,
وی افزود: اینک نوبت ماست و بزرگان باید نقشه کلی راه را ترسیم کنند و عیب ها و ضعف ها را شناسایی و به نماینده کمک کنند، در این راه باید ظرفیت ها و پتانسیل ها شناسایی شود، ما به کمک تمام فراهانی های مقیم تهران در منطقه نیازمندیم و دست یاری و مشورت ایشان را می فشاریم.
,
 
,

حاج احمد امیرآبادی، نماینده مردم قم در این همایش از حضور در جمع بزرگان و عزیزان فراهان در همایش همدلی و وفاق فراهان تشکر کرد و گفت: باید جهت ایجاد محور اتحاد و همدلی کلیه سلایق سیاسی و حزبی خود را کنار بگذاریم و با صمیمیت و همدلی بیشتر به کمک فراهان و آقای حسینی بشتابیم.
,
,

 
,
,
وی افزود: ما باید یک جامعه فراهانی متشکل از فراهانی های مقیم اراک،تهران و قم ایجاد کنیم و مرکز این جمعیت فراهانی ها را در فرمهین قرار دهیم، تلاشها و محبت های امام جمعه فرمهین، در فراهان یک انقلاب ایجاد کرد و اتحاد و همدلی فعلی و برکت داشتن یک نماینده فراهانی و شیرینی و حلاوت داشتن یک فرزند فراهان در مجلس شورای اسلامی را ایشان با درایت و دلسوزی خود به ما هدیه کردند.
,
 
,

مجید تلخابی، منتخب شورای نگهبان در استان قزوین گفت: از راه یافتن فرزندان فراهان به مجلس و خبرگان رهبری مسرور هستم و به فراهانی بودن خود افتخار می کنم، بنده هم با تمام تلاش و همت خود به نماینده منتخب فراهان کمک می کنم.
,
,
 
,

 قاسم نوده فراهانی یکی از فرهیختگان فراهانی گفت: ما از همه بزرگان و خیّرین بزرگ فراهانی دعوت می کنیم تا در ساخت زیربناهای شهرستان فراهان از قبیل بیمارستان، جاده ها و ادارات شهرستان همکاری کنند و باید برای فراهان و آبادی آن قدم برداریم و فقط به حرف و پیشنهاد و جلسات بسنده نکنیم.
,
,
 
,
در این همایش در مورد خلاها و کمبودهای شهرستان، اشتغال و تسهیل سرمایه گذاری در منطقه در عرصه های مختلف بحث و تبادل نظر شد.
,
 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,
انتهای پیام/
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه